حوادث

بیش از 600000 نوع لوازم بهداشتی را در 24 ساعت گذشته کشف کنید



رئیس پلیس امنیت ملی ناجا از کشف بیش از 600000 نوع لوازم بهداشتی در سراسر کشور در 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش مجله خانواده ، سردار محمدرضا مقیمی وی افزود: به دنبال تشدید مبارزه با محاصره و قاچاق کالاهای بهداشتی در کشور ، نظارت بر مبدا و مقصد کالاهای بهداشتی همچنان در حال انجام است. دستور کار پلیس امنیت اقتصادی “.

وی افزود: “كارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی ، با انجام اقدامات اطلاعاتی ، شناسایی انبارها و مراكز تخلف برای توزیع كالاهای بهداشتی و پس از اخذ مجوز قضایی ، در بازرسی از فروشگاه های مورد نظر اقدام به بازرسی می كنند.”

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در اتحادیه ها ، مراکز توزیع و تهیه مواد بهداشتی و مواد بهداشتی ، 612.677 نوع مواد بهداشتی از جمله 465 هزار و 118 دستکش را مورد بازرسی قرار داده اند. ، 80،150 نوع ماسک. ، 67000 و 409 ماده ضد عفونی کننده و انواع لوازم پزشکی کشف شده است ، و همچنین 310 مرکز مراقبت های بهداشتی متخلف.

وی با بیان اینکه تجهیزات بهداشتی کشف شده به وزارت بهداشت و در استانها به دانشگاه علوم پزشکی استانها منتقل شده است ، افزود: 64 مظنون دستگیر و به همین دلیل به مراجع قضایی منتقل شدند. از نظر قانونی

به گفته سایت مطبوعاتی پلیس ، مقیمی از همکاری مردم در اجرای طرح تشدید مبارزه با پیگرد قانونی کالاهای بهداشتی تقدیر و تشکر کرد و از آنها خواست که همیشه موارد مشکوک را به آنها اعلام کنند. مرکز فوریت های پزشکی 110.

انتهای پیام


تمامی نوشته های سایت مطابق با استخراج اخبار روز، اقدام به بازنشر می نماید، بنابراین مسوولیت این مقاله بر عهده منابع خبری بوده و وب سایت مجله خانواده هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا