حوادث

بیش از 5٪ بیماران کرونری وارد مراکز درمانی ناگا شده اند



مسئول اصلاحات بغداد گفت: 5٪ از بیماران شریان کرونری که در مراکز درمانی ناجا بستری شده اند بهبود یافته اند و پس از ترخیص در بیمارستان هیچگونه ورود مجدد گزارش نشده است.

به گزارش خبرگزاري دانشجو ، فرمانده ، محمد ردا حسيني وی با بیان اینکه در یک برنامه تلویزیونی قرار دارد ، اظهار داشت: بلافاصله پس از آن که فرمانده معظم انقلاب دستور اعزام نیروهای مسلح در منطقه کرونا و همکاری با وزارت بهداشت را صادر کردند ، پس از اقدامات فرمانده نجف ، نیروی ضد پلیس پلیس کورنا به ریاست معاون هماهنگ کننده فعالیت کرد. دبیری ، نادگا معاون رئیس جمهور ، کار خود را با شعار “من دست خود را دارم” و براساس چهار ستون آموزش ، توسعه ، پشتیبانی و درمان آغاز کرد.

معاون فرماندهی انتظامی خاطرنشان کرد: واحدهای انتظامی و زیرمجموعه های مراکز شهری به دورافتاده ترین مناطق مرزی ، اولویت اجرای برنامه ها و اقدامات تبلیغاتی کمپین کرونا را دارند: یادآور شد: پشتیبانی و معالجه بازماندگان در منطقه کرونا در دسترس است.

وی گفت: “خوشبختانه بیش از 5٪ از بیماران کرونری که وارد بیمارستان در ناگا شده اند با خوشحالی بهبود یافته اند. تاکنون گزارشی از مراجعه مجدد بیماران پس از ترخیص از بیمارستان و عود گزارش نشده است.”

معاون رئیس جمهور بغداد ناجا ضمن قدردانی از مراقبت های پزشکی شبانه روزی در طول هفته برای کادر پزشکی در کشور ، به ویژه مراکز درمانی آنها ، به عنوان مجاهدین در شارپ الله گفت. او است.

سرانجام ، حسینی اظهار امیدواری کرد که اصل مراقبت از خود را رعایت کند و اقدامات و توصیه های بهداشتی و پیشگیرانه از جمله ماندن در خانه را به زودی بررسی کند.

انتهای پیام


تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر اساس سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار خبر می نماید، بنابراین مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده منابع خبری بوده و سایت مجله خانواده هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله ندارد.

دکمه بازگشت به بالا