جامعه

۸ فوت ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد طی ۲۴ ساعت گذشته

مجله خانواده / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشکده پزشکی یاسوج با اعلام اینکه تعداد قربانیان ویروس کرونا در این ایالت به 5 نفر افزایش یافته است ، “متأسفانه در 24 ساعت گذشته 19 نفر در این ایالت توسط ویروس کوید کشته شده اند. گمش کردم. ”

دکتر پرویز یزدامپانا گفت: “در حال حاضر 456 بیمار شریانی کرونا مشکوک و قطعی در بیمارستان های دولتی بستری می شوند که از این تعداد 167 بیمار شریانی کرونا قطعی و 2 نفر در یک بخش ویژه تحت درمان هستند.” “این است.”

وی ادامه داد: از 19 مورد کهگیلویه و کوید بویراحمد ، 13794 مورد بهبود گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از 365 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلول و مولکول یاسوج ، حدود 2٪ نمونه ها مثبت بودند که بیشتر آنها کهگیلویه (3٪) ، گچساران (3٪) و بویراحمد (4) بودند. ٪) ، دنا (2٪). Rande هر کدام 2٪ و بقیه در شهرهای دیگر این ایالت بودند.

دکتر یزدان پناه با اشاره به اینکه دستیابی به واکسن به چندین مرحله و زمان نیاز دارد ، می گوید: بهترین روش درمان برای دستیابی به نتیجه مطلوب پیشگیری است و افراد باید تا توزیع واکسن نهایی پروتکل بهداشتی را رعایت کنند. قرار دادن.

رئیس دانشکده پزشکی یاسوج گفت: با جلسات و تشریفات بیشتر ، مراجعات معمولاً پس از حدود یک هفته افزایش می یابد ، و پس از آن تعداد بیشتری از مراجعه به بیمارستان ، موارد مثبت و بستری در ICU بیشتر می شود که پس از حدود 7-2 هفته افزایش می یابد. مرگ رخ خواهد داد.

او اعتراف می کند که: “بدون شک ، با مشارکت آگاهانه و مسئولانه مردم ایالت ، ما کنترل و همکاری مردم را در کشف بیماری ها ، افراد قرنطینه ای ، افراد آلوده و مشکوک ، افراد مسن با بیماری های زمینه ای و بیماران خاص افزایش خواهیم داد. حمایت ، حمایت از گروه های آسیب پذیر و بهبود کیفیت مراقبت شاهد کنترل بیماری در ایالت است.
به گزارش مجله خانواده ، به نقل از سخنگوی کالج پزشکی یاسوجی ، دکتر یزدامپانا گفت: “ما کاملاً به دستورالعمل های بهداشتی پایبند هستیم و همه افراد در هر سنی از ماسک استفاده می کنند ، فاصله های بدنی و افراد را رعایت می کنند. ما باید از حضور در جمع پرهیز کنیم. ” و به کسانی که اطاعت نمی کنند هشدار دهید تا شاهد روند نزولی این بیماری در ایالت باشیم. حمایت مادی و روانی متقاضیان احتمالی ، همسایگان و سایر اعضای خانواده در حین قرنطینه می تواند منجر به مقاومت در برابر بیماری ، ماندن در قرنطینه ، آلودگی سایر اعضای منطقه و بستری شدن در بیمارستان شود.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا