جامعه

گردشگری سلامت در گلستان فعال شود/ تبدیل دانشگاه علوم پزشکی گلستان به دانشگاه نسل سوم

مجله خانواده/ گلستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تاکید بر ضرورت جوان سازی گردشگری سلامت در گلستان، تصریح کرد:

سعید گل فیروزی عصر آموز در مراسم معارفه ای از رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تقدیر کرد و گفت: کرامت مردم دریافت خدمات، حفظ شأن اساتید و کارکنان، تامین بودجه و رفع کمبودهای مالی را در اولویت قرار می دهیم.

وی با بیان اینکه یکی از اهدافم ایجاد دانشگاه نسل سوم در دانشکده پزشکی گلستان بود، افزود: کالج نسل. “

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان متأسفانه با تاکید بر اینکه مقاله ما بر اساس نیازهای ما نیست، بر لزوم حمایت از پژوهشگران جوان تاکید کرد و یادآور شد: منابع باید به سمت پروژه های دانش بنیان در یک پروژه بسیار مهم و تجاری سوق داده شود. مسیر. مطالعه محسوب می شود.

گل فیروزی به فعال شدن گردشگری سلامت در گلستان اشاره کرد و گفت: تماشا. اقدامات مختلفی باید انجام شود اما برای تحقق آنها حمایت مسئولان لازم است.

وی گفت: توانمندسازی معلمان باید به صورت ساختارمند انجام شود و اخلاق پزشکی و حرفه ای ارتقا یابد. .. احیای مرکز ناباروری نهال رهبر معظم انقلاب در دستور کار ماست.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر تکمیل پروژه در حال ساخت تاکید کرد و دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: در کردکوی در کنار سایر برنامه ها مال ماست.

گل فیلوجی با بیان اینکه گلستان کانون بدخیمی است، گفت: بنابراین گلستان نیروهای ویژه و تجهیزات لازم را برای ارائه این خدمات به گلستانی های استان فعال می کند.

باید بگویم؛ در مراسم اهدای جوایز و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزیر علوم، «عبدالرضا فاضل» رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی و «جدید دانشگاه علوم پزشکی گرستان» «سعید گل فیروزی» به عنوان رئیس جمهور معرفی شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا