جامعه

واکسینه اجتماعی کودکان با اجرای طرح «پاک»/ گلستان پایلوت شد

مجله خانواده/گلستان استاندار گلستان طرح پک را یک واکسیناسیون اجتماعی برای کودکان دانست و بیان کرد:

علی محمد زنگنه شامگاه شنبه 21 شهریور در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان گفت: صدور مجوز یک پایه قوی دارد.

وی با بیان اینکه مهلت ما منوط به تخریب مدارس غیرانتفاعی است، افزود: این مدارس باید از سوی بانک تسهیلات داده شود تا بتوانند مدارس بادوام جدید بسازند. امکان صدور پروانه مقاومت ساختمانی.

استاندار گلستان (پاک) با اشاره به اینکه در طرح تربیت فرزندان خردسال به دنبال آموزش برای نسل خوددار هستیم، تاکید کرد: ایمن سازی اجتماعی می شود، به شکل گیری شخصیتی که در سنین پیری خود را با بهره هوشی بالاتر، نظم و انضباط بیشتر و میزان موفقیت مالی بالاتر نشان می دهد.

زنگنه با تاکید بر اینکه طرح پاک شامل سه بخش آموزش اولیه، مراقبت و ایمنی و تغذیه و سلامت است، گفت:

وی با اشاره به اینکه دوران کودکی را دوران طلایی می‌دانیم و کسانی که تحت برنامه طرح پاک بودند کمتر طرحواره‌های بی‌اثری در وجود خود شکل می‌دهند، تصریح کرد. حتی با وجود جرم و جنایت که آنطور که ما انتظار داریم دور از دسترس نیست، ما این دوران را عصر طلایی توسعه انسانی و زمان مناسبی برای مداخلات برای ایجاد نسلی از خویشتن داری می بینیم.

استاندار گلستان افزود: گلستان به عنوان پایلوت جامع ملی در اجرای طرح پاک انتخاب شده است. (نماد) در جای خود قرار دارد که بخشی از تبلیغات است و بخش دیگر سیستم تشخیص و غربالگری زودهنگام است تا از طریق تشخیص زودهنگام خرابی ها، آنها را در مسیر سیستم ارجاع قرار دهد.

زنگنه با بیان اینکه مصدومان پس از شناسایی، پس از شناسایی از حمایت های پزشکی، مشاوره، حقوقی و قضایی برخوردار خواهند شد و نوزادان، کودکان، نوجوانان و جوانان فرزندان ما هستند و در هر شرایطی از آنها مراقبت می کنیم. حفاظت شده. این یک راه است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا