جامعه

همچنان پیگیر سیمکارت ویژه دانش آموزی هستیم/حداکثر زمان آموزش در شبکه شاد

وزیر آموزش و پرورش درباره حداکثر زمان آموزش در شبکه شاد گفت: “دستیار آموزشی ما برنامه ای از دروس نحوه ارائه در شبکه Shad را ارائه داد.” کلاسهای مجازی بیش از 35 دقیقه نیست. در مجموع 25-35 دقیقه برای هر بخش در نظر گرفته شده است که بر ادامه حضور آن در شبکه مجازی تأکید نمی کند و باید بین کلاس ها فاصله داشته باشد.

به گزارش مجله خانواده مenسن حاجی میلزایی ، تماشاگر جلسه معاون شورای در مقابل سردار جلاری ، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور ، گفت: دارم می آموزم

وی افزود: “ما باید با یک پدیده غیر منتظره کنار بیاییم.” کشور ما توانست سریع و ظرف یک هفته پس از تعطیلی مدرسه پاسخ داده و جریان آموزش را از سر بگیرد. ما با کمک تلویزیون شبکه ای شاد ایجاد کرده ایم. یکی از اهداف پدافند غیرعامل ادامه خدمت ضروری است. در صورت بروز حادثه و آسیب رساندن به خدمات مهم ، باید راه حل های دیگری یافت. ما در این زمینه خوب عمل کردیم.

وزیر آموزش و پرورش در مورد نقش آموزش در زمینه پدافند غیرعامل گفت: “در حقیقت دفاع اصلی از ذهن و فکر آغاز می شود و باید روحیه و مهارت دانشجویی شکل بگیرد تا آنها توانایی و توانایی دفاع از آرمان های خود را داشته باشند. از کشور خود محافظت کنید. دانشجویان سربازان پیشرفت ملی هستند.

حاجی میلزایی ادامه داد: “ما در محتوای آموزشی قطعاً به تقویت مهارت های ذهنی و مهارتی دانش آموزان توجه می کنیم تا آنها عنصری م ofثر در روند دفاع باشند.” از نشانه های جامعه بیدار محافظت کنید. دفاع نشانه یک جامعه زنده است و چون جامعه ما زنده است ، ما دفاع را در همه سطوح جدی می گیریم.

وی با اشاره به اینکه این مفاهیم در کتب درسی مختلف در زمینه تحقیقات اجتماعی و آموزش دفاعی مورد استفاده قرار گرفته است ، گفت: “دوره های آموزشی عالی برای معلمان ، بروشورهای الکترونیکی ، مربیان. ارائه شد. ” همچنین قرار بود رفتار تاکنون ارزیابی شود.

وزیر آموزش و پرورش در مورد تأثیر استفاده از اینترنت ایمن و سایر شبکه های اجتماعی با فیلترشکن در برخی مدارس ، گفت: “خطر یک خطر جدی است ، این تلاش ما است. ما همچنان موضوع سیم کارت های ویژه را پیگیری می کنیم. ” سیم کارت دارای یک مشکل فنی بود که در صورت حل مشکل فنی می توان از آن استفاده کرد.

حاجی میرزایی گفت: “اپراتورها امیدوار بودند راهی برای فراهم آوردن اینترنت تمیز در اختیار دانشجویان قرار دهند ، اما به خصوص در چند ماه گذشته پس از 15 شهریور با حال عمومی تری به این موضوع نگاه می کردند. این اجرا دانش آموزان و مربیان را نشان می دهد “. آنها استفاده مطلوبی را ایجاد کردند و اکنون از رسیدن به رکورد 315 گیگابیت بر ثانیه خوشحال هستند.

“ما شاهد کاهش استفاده از شبکه های دیگر بوده ایم ، دانش آموزان را به وضعیتی سوق می دهیم که فقط اطلاعات آموزشی از محیط های مختلف رد و بدل می شود.” شبکه ای که به مدت شش ماه در حال فعالیت است. اکنون باید اشکال را به تدریج برطرف کنیم. کاربران هر هفته ویژگی های بهتری را مشاهده می کنند.

وزیر آموزش و پرورش درباره حداکثر زمان آموزش در شبکه شاد گفت: “دستیار آموزشی ما برنامه ای از دروس نحوه ارائه در شبکه Shad را ارائه داد.” کلاسهای مجازی بیش از 35 دقیقه نیست. در مجموع 25-35 دقیقه برای هر بخش در نظر گرفته شده است که بر ادامه حضور آن در شبکه مجازی تأکید نمی کند و باید بین کلاس ها فاصله داشته باشد.

حاجی میلزایی افزود: “در عرض چند ساعت ترافیک زیاد بود و ساعات کلاس باید به صبح و بعد از ظهر تقسیم شود.” با گذشت زمان ، نظارت ما تقویت می شود و توانایی مدیران و معلمان در مدیریت بهتر کار خود تقویت می شود.

وی در پاسخ به اینکه معلمانی که پنج ماه کار کرده اند حق اضافه کاری به آنها پرداخت نشده است ، اظهار داشت: آموزش و پرورش بیش از 500 میلیون تومان در ماه هزینه می كند. این یک عدد مهم است. هزینه های متفرقه حدود 100 میلیارد تن است ، اما معمولاً به تأخیر می افتد ، اما دکتر نواکت به من گفت که اگر همان مقدار کم نیز به موقع توزیع شود ، رضایت افزایش می یابد و من می خواهم هرچه سریعتر آن را اختصاص دهی. ..

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد که ما یک آموزش کاملاً متفاوت را شروع کردیم. “قبلاً ، روش آموزش حضوری بود ، این روش قطع شد و مدل جایگزین ارائه شد.” هوشیاری و نظارت باید تقویت شود. من به مدیران کل و نمایندگان توصیه کردم که موظف به ارائه خدمات آموزشی باشند. باید روز و شب آن را امتحان کنید تا آموزش با کیفیت در دسترس همه قرار گیرد. متأسفانه ، سخنان من سو تفاهم نشد و معلم چنان برداشت شد که گویی مخاطب من است. در حالی که آنها تلاش می کنند و امیدوارم ستاد با همه مدارس و دانش آموزان ارتباط برقرار کرده و آنها را حفظ کند تا بتوانیم سال موفقی داشته باشیم.

وی همچنین گفت كه احتمال كاهش میزان ارزشیابی و كتب درسی “نیازی به كاهش ندارد ، بلكه طبق برنامه ارائه می شود.” چندین روش برای ادامه آموزش وجود دارد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این واقعیت که 3-5 میلیون دانش آموز به آموزش مجازی دسترسی ندارند. این مورد نیست. حدود 12 میلیون نفر با Shad گواهی شده اند ، بنابراین تعداد 3 تا 5 میلیون دانش آموز که به Shad دسترسی ندارند نادرست است. برخی از دانش آموزان ناراضی دانش آموزان مدارس غیردولتی هستند که از توانایی های دیگر استفاده می کنند ، اما آنها همچنین نیاز به حضور در یک بستر رایگان Shad دارند.

حاجی میرزایی ادامه داد: بقیه نیز می توانند از نمایش های تلویزیونی و راه های دیگر بهره مند شوند. همه نمی گویند من تحصیل نکرده ام.

وی در مورد غیبت دانش آموزان گفت: “ما به شورای مدرسه اختیار دادیم و گفتیم که همه مدارس باید اطلس یادگیری داشته باشند.” اگر دانش آموزی در کلاس مجازی غایب است یا در کلاس شرکت نمی کند ، مدیر مدرسه و معلم باید با خانواده خود بحث کنند و هیچکس را از مدرسه دور نکنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا