جامعه

محدودیتی در استفاده جانبازان و معلولان از مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران وجود ندارد

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهر تهران اعلام کرد که در ارائه خدمات ورزشی به افراد دارای معلولیت و جانبازان و همچنین قهرمانان پارالمپیک امکانات ورزشی تهران محدودیتی وجود ندارد.

به گزارش مجله خانواده ، به نقل از سخنگوی سازمان ورزش شهر تهران ، “فرشید اسحقی” در پی برخی اخبار منتشر شده در رسانه ها مبنی بر محدودیت استفاده از امکانات ورزشی برای ورزشکاران پارالمپیک ، افزود: سازمان ورزش شهر تهران یک گروه است. به انواع شهروندان از جمله معلولین و جانبازان عزیز پرداخت کنید.

وی گفت: بیش از 260،000 جانباز و معلول در سال گذشته و قبل از شیوع بیماری کرونا از خدمات ورزشی در شهر تهران استفاده کردند. گفته می شود که این مشکل ادامه دارد.

سخنگوی سازمان ورزش شهر تهران خاطرنشان کرد: همچنین ، طی یک سال گذشته ، بیش از 20 مکان ورزشی در تهران با استفاده از افراد معلول و جانباز سازگار شده است و سازمان ورزش شهر تهران همیشه خود را اجباری می داند. به پیشکسوتان و عزیزان معلول خدمت کنید.

ایشقی در خصوص خدماتی که 9 مرکز ورزشی به معلولان و جانبازان تحت پوشش این سازمان ارائه می دهند ، افزود: بهره برداری از بزرگترین مرکز ورزشی معلولین و معلولان در خاورمیانه ، آموزش در اماکن ورزشی-ارائه خدمات تفریحی ، میزبانی تفریحات -ورزش های ورزشی و میزبانی بازی های پارالمپیک تهران برای مردان و زنان از جمله فعالیت های این سازمان برای این معلولان است. مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم (ع) یک مجموعه ورزشی ویژه برای جانبازان و معلولان در تهران است که خدمات متناسب با پروتکل های بهداشتی را ارائه می دهد.

وی با تأکید بر مناسب سازی اماکن و اماکن ورزشی جانبازان و معلولان ، اظهار داشت: دسترسی بالقوه به توالت (طبقه اول بدون پله) ، نصب توالت ، توالت ، رختکن. نصب دستگیره در اتاق ها و لامپ ها ، تنظیم ارتفاع توالت ، تأمین دسترسی به رختکن ، نصب کابین های ویژه برای راحتی گروه خاص ، نصب شیرهای اهرمی ، نصب دوش در طبقه همکف نصب ، پله ها و دامنه های ورودی و خروجی استخر کلر بدون اضلاع طولانی از جمله این سازگاری ها است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا