جامعه

حمایت سازمان وزش شهرداری تهران از استارت‌آپ های ورزشی

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از راه اندازی هشتمین رویداد فنی شهرداری تهران با موضوع «ورزش شهروندی» خبر داد. ما ورزش شهروندان را توسعه خواهیم داد و به ایجاد سلامت و نشاط در جامعه کمک خواهیم کرد.

به گزارش مجله خانواده اوجاقی این مراسم را گامی دیگر در راستای رفع نیازهای ورزشی عموم مردم دانست. ابزارهای تشویقی «توسعه فعالیت بدنی در عموم»، «استفاده از ابزارهای نوین برای ارجاع، اطلاع رسانی و ارزیابی اماکن و مراکز ورزشی»، «نظارت و کنترل تأسیسات و نگهداری مجموعه های ورزشی» برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تاکید کرد: گسترش ورزش شهروندی و ارائه بهترین خدمات ممکن به شهروندان تهرانی از اهداف این سازمان است و دستیابی به آن نیازمند نیازسنجی و شناسایی چالش های موجود است و می تواند نقشه راه آینده را ترسیم کند. خوب

او ادامه داد: در این راستا مهمترین مسائل و چالش های حوزه ورزش شهروندی و مجموعه های ورزشی تحت پوشش این سازمان شناسایی شده است. از سوی دیگر، نیاز به رعایت الزامات رهبری، زمینه را برای برگزاری این رویداد و دعوت از شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها فراهم کرد.

اوجاقی با اشاره به اینکه دو اتفاق مشابه در چند سال گذشته رخ داده است، افزود:

اپلیکیشن Innogame که در این روزهای سخت ناشی از کووید-19 در ایجاد انگیزه و تشویق به ورزش در کلاس های مختلف بسیار موثر بوده است، حاصل برگزاری چنین رویدادهایی است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تاکید کرد: از استارتاپ های شاغل در این بخش برای تحقق اهداف سازمان ورزش در راستای اجرای سیاست های شهر و اقدامات مدیریت شهری حمایت کامل خواهیم کرد. .

اوجاقی با اشاره به برگزاری مجازی این رویداد، شرکت برای استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان را رایگان دانست و افزود:

به گزارش پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران، این رویداد از پنجم شهریور و دوازدهم شهریور آغاز می شود و وبینار و جلسه پرسش و پاسخ مقدماتی از طریق آدرس فوق برگزار می شود. ضمناً مهلت ارسال آثار تا 28 مهرماه در نظر گرفته شده است و نتایج آزمون 5 مهرماه همزمان با آغاز هفته ورزش اعلام و برگزیدگان معرفی و جوایز تجملی اهدا خواهد شد. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا