جامعه

مجله خانواده – سگ ها به عروق کرونا تبدیل می شوند

با گسترش coronavirus ، بسیاری از دستگاه ها و موسسات به دنبال راه هایی برای شناسایی موارد کورو ویروس یا محیط های آلوده هستند. در جدیدترین اقدام این مرکز ، یک مرکز آموزش و نجات سگ اعلام کرده است که در حال کار با ارتش است تا بتواند یک پروژه برای آموزش سگها برای تشخیص بیماری عروق کرونا را پیدا کند.

حمیدرضا شیری ، مسئول روابط عمومی پروژه تشخیص ویروس کرونا ، با همکاری مدرسه آموزش سگ و ارتش ، به مجله خانواده گفت وی گفت: “از سگ ها برای تشخیص مالاریا و سایر ویروس ها استفاده شده است. از آنجا که سگ ها می توانند 20،000 بار بیشتر از انسان را تشخیص دهند ، برخی از ویروس ها را دیده اند.” با این حال ، با توجه به اینکه coronavirus ناشناخته است و دارای جهش بزرگی است ، بسیاری از محققان این تحقیق را انجام نداده اند. در حال حاضر ، ما خطر این اقدام را می پذیریم و ارتش جمهوری اسلامی ایران در این زمینه از ما حمایت می کند.

وی ادامه داد: تاکنون دو مرحله از این رزمایش ها در مدرسه SK9 انجام شده و مرحله نهایی در دژبان مرکز ارتش ، در محدوده بیمارستان امام رضا (ع) انجام شده است تا ویروس مشاهده یا از بین برود. در بعضی موارد ، برای جلوگیری از ناپدید شدن یا از بین رفتن آن. ” با ما بیا بر این اساس ، در مرحله اول تحقیقات ، تأیید کردیم که سگها به بیماری کورو ویروسی آلوده نشده اند ، زیرا سگ ها تقریباً دو هفته با ویروس مستقیم کار کرده بودند ، اما تاکنون چندین مرحله آزمایش انجام شده است. هیچ موردی از انتقال ویروس از سگها در مربیان مشاهده نشده است ، بنابراین سگها نمی توانند ناقل باشند.

شیری گفت: “ما انتظار داریم در 10 روز آینده اعلام کنیم سگها می توانند تاج را ببینند.” “در طی آزمایشات ، سگها از 10 نمونه می توانند 10 مورد آلوده شوند که نه نمونه از آنها منفی و دیگری مثبت است.” آشنا شوید امیدواریم در روزهای آینده آن را به جهانیان ثابت کنیم.

“از آنجا که این یک مطالعه تحقیقاتی است ، ما نمی دانیم کدام نژاد قابل تشخیص تر است ، بنابراین ما از نژادهای مختلفی از جمله لابرادور ، گلدن رتریور ، ژرمن شپرد و مرز مرزی استفاده کردیم.” رئیس روابط عمومی سگ های SK9. در میان آنها

وی همچنین با بیان اینکه این اقدام در سایر نقاط جهان آغاز نشده است ، افزود: مرحله عملی این مطالعه تحقیقاتی در جهان تاکنون آغاز نشده است. انگلیس نیز اعلام کرده است که می خواهد این اقدام را آغاز کنید ، اما در مرحله تحقیق است. هزینه ای که برای این پروژه درخواست کردند حدود 17 و نیم میلیارد تومان بود ، اما ارتش جمهوری اسلامی ایران از ما حمایت کرد و در مرحله اول ثابت کردیم که سگ نمی تواند حامل باشد و ویروس را به آن منتقل نمی کند. مردم

“کمک از سگ ها برای تشخیص تاج دو مرحله طول خواهد کشید. مرحله اول استفاده از سگ ها برای تشخیص افراد آلوده است. اگر یک سگ آموزش دیده باشد ، می تواند 700 مورد را تشخیص یا عفونت کند. مردم هر ساعت. ” بده مرحله دیگر این است که سگها می توانند برای تمایز بین افراد سالم در مناطق شلوغ مانند مراکز خرید ، پادگان ها ، فرودگاه ها و … آموزش ببینند.

وی در پایان گفت: این تحقیق بسیار خطرناک است و ویروس در فاصله 20 سانتی متری از مربیان قرار دارد.این یک پروژه تحقیقاتی با همکاری مدرسه SK9 ، ارتش جمهوری اسلامی ایران ، دانشگاه علوم پزشکی ارتش است علوم ، مرکز ارتش دژبان و بیمارستان امام رضا (ع). ” در حال انجام است

توانایی زیتون در سگ ها برای تشخیص تاج در انگلستان را بررسی می کند

تشخیص تاج خروس سگ ها در انگلستان نیز در دست بررسی است و سازمان سگ های خوشبو کننده دارویی با همکاری دانشکده بهداشت و پوست و لندن لندن و دانشگاه دورام در تلاش هستند تا توانایی سگ ها در تشخیص افراد را شناسایی کنند. coronavirus (به عنوان مثال سایر بیماری ها) و در صورت موفقیت ، شش سگ زودهنگام برای تشخیص افراد مبتلا به بیماری Covid-19 آموزش داده می شوند.

آموزش این سگ ها به گونه ای است که ماسک بیماران مبتلا به بیماری Quaid-19 به آنها داده می شود تا خرپایی کنند تا مشخص شود آیا این بیماری بوی خاصی دارد که سگها می توانند آن را تشخیص دهند.

به گفته محققان ، آزمایش ها و آزمایش ها چندین هفته طول می کشد تا مشخص شود آیا سگ ها قادر به تشخیص بیماری Qoid-19 از طریق احساس هستند یا خیر.

رئیس لندن گفت: “ما در حال حاضر نمی دانیم که آیا Quaid-19 دارای بوی خاصی است ، اما مطالعات قبلی تأیید کرده اند که سایر بیماری های تنفسی در حال تغییر بوی بدن است.” به گزارش ScienceArt ، دانشکده بهداشت دهان و دندان پزشکی. و احتمالاً این ویروس نیز از این ویژگی برخوردار است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا