جامعه

لزوم تخصیص اعتبارات به تناسب میزان برخورداری شهرستان ها

استاندار تهران گفت: باید تخصیص بودجه متناسب با برخورداری یا عدم برخورداری شهر را اعلام کنید.

به گزارش مجله خانوادهمحسن منصوری در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران گفت: با توجه به اهمیت تصفیه خانه در استان تهران و موضوع نوسازی شبکه آب و فاضلاب، در سفر رئیس جمهور اعتبار متمرکز مطلوبی به این منظور اختصاص داده شده است. .. هر چه زودتر این طرح ها را اجرا کنید.

وی افزود: تخصیص اعتبارات ملی و محلی با توجه به میزان برخورداری یا نداشتن هر شهرستان باید در مقیاس شهرستانی اعلام شود تا به شاخص های عدالت اجتماعی نزدیک شود.

استاندار تهران تاکید کرد: مردم نباید برنامه های اجرایی خود را زیاد به تعویق بیندازند و یا با مشکلات عدیده ای مواجه شوند که زندگی آنها را در روند اجرای آن مختل کند.

منصوری با اشاره به اینکه توجه مقام معظم رهبری بر توانمندسازی افراد جویای کار است، گفت: مهمترین موضوع در حوزه اشتغال زایی تکمیل چرخه آموزش و توانمندسازی است که تخصیص اعتبار منجر به تولید ثروت می شود.

به گزارش مجله خانواده، علاءالدین آزوجی، رئیس سازمان برنامه ریزی مدیریت استان تهران در بخشی دیگر از این نشست گفت: کارگروه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران تشکیل شد که مسائل توسعه را تعیین کرد. شورای گروهی تشکیل خواهد شد.

بالاخره گفت: توسعه شهر ملارد، مسائل و موضوعات پارک فناوری پردیس و پیشنهاد توزیع سهام سازمان برنامه ریزی مدیریت تهران از محل تبصره 18 در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا