جامعه

لباس سیاه عروسی – مجله خانواده

مجله خانواده / مرکزی تیتر ممکن است کمی خشن یا تاریک به نظر برسد ، اما با نگاهی به اطراف ، برخی از افراد به عروسی دعوت می شوند ، در مهمانی ها با میهمانان ناخوانده شرکت می کنند و عزاداری می کنند. یا دیگران را غمگین کردند.

همزمان با شیوع تاجی ویروس در اواخر اسفند ، سالن پذیرایی بسته شد و بسیاری از جوانان عروسی خود را لغو کردند یا مراسم را به تعویق انداختند ، اما کم و بیش توسط افرادی که سلامتی آنها به وضوح مشخص نشده است. شاهد کم و بیش پنهانی بود. ما در شهرهای مختلف کشور خانه ، باغ و حتی پارکینگ داریم. در حقیقت ، این ممنوعیت ها اشکال جدیدی از مراسم را در کشور معرفی می کردند.

چند ماه پس از ممنوعیت ، اندکی قبل از افتتاح یک سالن با ظرفیت محدود مجاز شد و تعدادی از مراسم بعد از آن در سالن پذیرایی مشاهده شد. البته میزان بروز بیماری عروق کرونا ویروس در این مراسم اندک نبود و همه بیماری ها را کنترل می کرد. نخی نخی و ساخته شده است.

اخیراً به دلیل وخیم تر شدن اوضاع در کشور و قرمزی اوضاع در برخی ایالت ها ، ستاد ملی کرونا دستور بسته شدن مجدد این مراسم را صادر کرده است. فرماندار مرکزی همچنین در کنفرانس دفاع بیولوژیکی دولت ، قطع قوه قضاییه ، یادبودها و مراسم ازدواج را به مدت 30 سال در ماه جولای به مدت 30 سال ممنوع اعلام کرد و گفت: برگزار کنندگان مراسم عروسی و تسلیت به دستگاه قضایی ارجاع می شوند.

متأسفانه ، هرچند که مقامات دولتی مکررا و به روشنی ممنوعیت برگزاری مراسم را ممنوع اعلام کرده اند ، می توانیم شاهد برگزاری این مراسم در سطح شهر باشیم.

تنها چند روز پیش ، عروسی در اراک به عروس تبدیل شد. این موارد شواهد روشنی از افزایش خطر تاج در چنین آیینی است.

می خواهم با یک لباس عروسی با پسری روبرو شوم

وی گفت: “من دو فرزند دارم و آنچه می خواهم دیدن دو فرزند در لباس داماد است. امشب عروسی پسر بزرگ بود من به خبرنگاران گفتم كه نام و مكان عروسی را منتشر نكنید. “به دلیل بیماری پدرش ، نتوانستیم عروسی را به تعویق بیندازیم. پیرمرد فقیر می خواست عروسی پسرش را ببیند.

“نگران نباشید. ما یک ماسک و ضد عفونی کننده برای مهمانان خود آماده کرده ایم. اکنون تصمیم خواهیم گرفت که از آنها استفاده کنیم …”

وی با خوشحالی لبخند زد: “بابا ، همه ما فامیل هستیم ، تاج نداریم ، خدا راضی است ، هیچ اتفاقی نمی افتد.

هیچ کس دوست ندارد!

دیروز شاهد برگزاری جشن عروسی دیگری در خانه بودیم. وی با طرح این سؤال که از خواهر عروس در مورد لزوم وجود چنین مراسم در موج دوم کرونا و چقدر بیمارستان شلوغ است ، گفت: “پسر خوب ، مگر من ازدواج نکرده بودم؟ این مراسم را نمی توان نادیده گرفت!

این آماده است که عروسی برادرزاده وی هفته آینده برگزار شود. از او همان شوالیه را می پرسم ، او می گوید: خاطرات در سراسر جهان یک شبه یکسان هستند. چگونه عروس و داماد نمی توانند بدون عروسی به خانه بروند … هیچ سایه ای وجود ندارد ، ما بد می دانیم …! خانواده شما چه می گویند؟ آنها می خواهند بگویند که حاجی به دلیل دردش پول برای ازدواج ندارد. مردم به همان روشی که در خون مشاهده می کنند ، مشاهده می کنند ، همه برای او مهم هستند !!

این جمعه شب در یک سالن در اراک نه چندان دور از شهر ، جمعیت شلوغ حتی بلندتر از این مراسم بود و صداهای این مراسم در روستاهای اطراف به گوش می رسید.

یک مقام تالار گفت: “این مراسم از قبل رزرو شده و تعداد مهمانان زیاد نیست … این آخرین شب مراسم است”. یک مسئول تالار گفت: “اما سر و صدای و ترافیک نشانگر جمعیتی بیش از 500 نفر است. بود

“مسئولان در مورد معده سیری صحبت می کنند ، همه ما سوراخ هایی را از دست داده ایم و جبران این ضررها اکنون غیرممکن است … حلبا گنگ نیست ، خانم!”

صدای آژیر وضعیت قرمز

به گفته فرماندار منطقه مرکزی ، هرگونه عدم رسیدگی به شیوع تاج و رعایت پروتکل های مراقبت های بهداشتی ، وضعیت مرکزی را تا یک ماه دیگر در معرض سرخ قرار می دهد.

به گزارش مجله خانواده در تاریخ 15 ژوئیه ، منطقه مركزی از نظر شیوع و تعداد موارد بیماری كووی در حال حاضر در حالت زرد و نارنجی قرار دارد ، متأسفانه 30٪ از مردم از استفاده از ماسك غافل هستند. من هستم.

وی همچنین در جلسه شورای اجرایی دولت در تاریخ 7 ژوئیه گفت: برای اولین بار در 24 ساعت گذشته بیش از 121 پرونده در ایالت ثبت شده است که این یک نگرانی است و اگر این شرایط ادامه داشته باشد ، به 18 حالت مهم اضافه شد.

با توجه به اینکه استفاده از ماسک یک ضرورت اساسی و غیرقابل توصیف برای جلوگیری از شیوع تاج است ، جای تعجب نیست که نیازی به حضور در یک عروسی یا اجتماع عزاداری نباشد ، اما متأسفانه عفونت برخی از بارزترین مشکلات پیشگیری این بود که آنها و سایرین تاج را جدی نگرفتند و عواقب این غفلت امروزه در بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک مرکز مرکز درمان تاج به صورت قطعی نیست. میتوانی ببینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بارها در مورد خستگی پرسنل پزشکی و وضعیت نگران کننده این بیماری صحبت کرد و با تأکید بر لزوم توجه مردم به هشدارها گفت.

شب گذشته یکی از کارکنان بخش اورژانس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک گفت: بخش شلوغ است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 30 بیمار در اورژانس 24 تختخوابی این بیمارستان و 7 بیمار به بخش تاج مراجعه کرده اند. بسیاری از بیماران را در راهرو قبول کردیم و موارد مثبت به بخش تاج داده شد. بیمار با انتقال به بخش تاج بستری شد. ”راهرو را به بخش اورژانس منتقل كرد. بخش تاج پر است. اگر این وضعیت ادامه داشته باشد ، باید پذیرایی را در مقابل درب اورژانس باز کنید.

وی با بیان اینکه اوضاع خیلی خوب نیست و ادامه این روند باعث می شود اراک وارد موقعیت قرمز شود و می افزاید: وی گفت: “در این شرایط ، ممکن است مسئولان تصمیم بگیرند خانه سالن جلسات را تعطیل کنند. به طور کلی ، وضعیت خوب نیست.

در این شرایط سؤال این است که قیمت برگزاری عروسی و مراسم شادی چقدر است؟ اگر قیمت این معاملات زندگی بشر باشد ، برای همه ما بسیار گران خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا