جامعه

صدور حکم تعطیلی چهار بیمارستان از سوی تعزیرات/ جریمه ۱۳ هزار میلیاردی همراه اول و ایرانسل

رئیس زندان‌های استان تهران از تعطیلی چهار بیمارستان در تهران به دلیل پذیرش بیش از حد بیماران خبر داد. در صورت رفع ابهامات به شما تخفیف تعلق می گیرد. شد.

به گزارش مجله خانواده، محمدعلی اسفنانی در این خصوص گفت:

دبیر زندان دولت تهران از تعطیلی چهار بیمارستان در تهران به دلیل معاینه بیش از حد بیماران خبر داد و گفت: «از نام این بیمارستان‌ها متاسفم چون این حکم قطعی نشده است، اما به هر چهار بیمارستان اشاره کردم. این سومین تخلف است.»

«این پرونده توسط کمیته ماده 11 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که متعلق به دانشگاه علوم پزشکی است به زندان فرستاده شد و خیلی سریع رسیدگی شد و اولین رأی صادر شد، اعلام نشد. بیمارستان.

«این چهار بیمارستان در تهران هستند و هر چهار بیمارستان سه بار تخلف کرده اند، بنابراین هر چهار بیمارستان باید باطل شود و پروانه آنها بسته شود، شاکیان.

اسفنانی گفت: از این رو بیمارستان اول 221 میلیارد ریال از مردم دریافت کرد و علاوه بر بازپرداخت این مبلغ، باید 3 میلیارد ریال جریمه و 130 میلیون ریال به خزانه کل کشور پرداخت کنند. بودن. “

وی افزود: این بیمارستان به ابطال پروانه تاسیس و پروانه مدیر فنی محکوم شد و توبیخ و درج در پرونده های پزشکی نوشت.

دبیر زندان دولت تهران گفت: بیمارستان دوم نیز به دلیل اضافه پرداختی، ابطال پروانه مدیر فنی و ابطال تسهیلات به پرداخت 10 برابر تخلف جریمه محکوم شد. برای این بیمارستان مجوز و حکم صادر خواهد شد.

اسفنانی افزود: بیمارستان سوم نیز 178 میلیون ریال از مردم دریافت کرد. علاوه بر بازپرداخت این مبلغ، باید یک میلیارد و 700 میلیون ریال جریمه، ابطال جواز تاسیس و ابطال پروانه مدیر فنی بپردازید. احکام دیگری نیز در این بیمارستان صادر شده است.

وی بیان می کند: بیمارستان 4 مبلغ 458 میلیون ریال اضافی دریافتی از مردم را به مظنون عودت داده و 21 میلیارد ریال و 607 میلیون ریال جریمه نقدی و جواز تاسیس را باطل کرده و پروانه مدیر فنی را باطل کرده است. , توبیخ کتبی و تکمیل پرونده پزشکی. سرزنش شد.

رئیس زندان های دولت تهران گفت: “این چهار بیمارستان سه بار مرتکب این تخلفات شده اند، طبق قانون باید تعطیل شوند و اگر شبهاتی وجود داشته باشد با تخفیف تعطیل می شوند.” وضعیت. “

اسفنانی از کارکنان بیمارستان خواست مراقب مردم باشند در غیر این صورت با متخلف برخورد قاطع می شود.

وی گفت: این چهار بیمارستان شاکی خصوصی داشتند که اکثر آنها بیماران عروق بیماری کرونا بودند اما سایر بیماران نیز از این موارد ناراضی بودند.

همراه اول و ایرانسل 1.3 میلیارد ین جریمه شدند

رئیس زندان‌های استان تهران، همراه اول و ایرانسل را به دلیل دریافت بیش از حد از مشتریان در بسته‌های اینترنتی 130 میلیارد ریال جریمه قطعی اعلام کرد.

محمدعلی اسفنانی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شکایت ارتباط بی سیم با دو اپراتور همراه اول و رگولاتوری ایرانسل در زندان تهران حدود یک سال پیش منجر به صدور حکم شده است؟ وی گفت: «ما باید استعلام می‌کردیم و با کارشناسان کار می‌کردیم تا نحوه محاسبه دریافتی‌های اضافی از افراد در بسته‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت ارائه‌شده مشخص شود، بنابراین پرونده را بررسی کردیم. زمان زیادی طول کشید. این یک کار بسیار فنی بود و برخی مقامات باید میزان نقض را به ما اطلاع می دادند.

وی بیان می کند: به هر حال پرونده در شعبه اصلی ما رسیدگی شد و منجر به صدور رای شد و در شعبه تجدیدنظر حکم قطعی و لازم الاجرا شد.»

اسفنانی در ادامه گفت: بر این اساس اپراتور همراه اول از سوی صندوق دولتی 7603 میلیارد ریال جریمه نقدی، تخلف اول 5407 میلیارد ریال و متخلف اول جریمه نقدی شد.

وی گفت: با توجه به اینکه مردم نیز در این حادثه متضرر شده اند، امکان پرداخت خسارت به آنها وجود دارد.
اسفنانی افزود: این رای در اداره کل زندانهای دولتی تهران قطعی است و البته در صورت رسیدگی و عدم صدور قرار تعلیق می توانند در دادگاه اداری تجدید نظر کنند. از امروز قابل اجراست.»

اسفنانی سازمان تعزیرات هم دارد سازمان املاک انحصاری آیا داری؟ وی افزود: جمعه گذشته با دادستان کل کشور برای جمع آوری و فروش اموال به سازمان مراجعه کردم که البته چهار بار به این مرکز مراجعه کردم.

آنجا دو مشکل جدی وجود دارد که یکی از آنها مربوط به نگهداری است و رئیس قوه قضائیه نیز تاکید کرد که نحوه نگهداری از این اموال نادرست است.

اسفنانی در ادامه گفت: “انبار انبار و انبار تعاریف خاص خود را دارد، مانند کالاهایی که در فضای باز و در اثر گرما، سرما، برف و باران آسیب دیده اند یا در انبارهای سرپوشیده در سازمان های انبارداری نگهداری می شوند. معلوم می شود کالایی وجود دارد. روش انبارداری نادرست است زیرا محصول انباشته شده و کدی که فقط شما می توانید آن را تشخیص دهید درج شده است.منبع کاشف کیست و فایل کجاست؟آسان؟نمی دانم.

وی بیان می کند: وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل همین مشکل در آمارها تفاوت هایی وجود دارد، برنامه بازدید اعلام کرد که 900 پرونده در این زمینه در زندان های تهران امتیازدهی نشده است، اما آمار دقیق است.

رئیس زندان‌های استان تهران افزود: مابقی پرونده‌ها صادر شده و این ۳۷۸ پرونده در دست بررسی است و از چند سال گذشته تاکنون هیچ پرونده مرتبطی وجود نداشته است.

اسفنانی خاطرنشان کرد: البته ممکن است در زمان کشف محصول مشخص نشود که این محصولات ممنوع یا مجاز هستند و در صورت ارسال پرونده به مراجع قضایی برای تعیین ماهیت محصول، تمام می شود. ..

او اضافه کرد: وی ادامه داد: در هر صورت با توجه به توصیه دادستان کل کشور و موافقت کارگروه مربوطه، ما امروز کالاها را تک تک بررسی می کنیم و یکی از بهترین نیروها برای بازرسی در صورت وجود باقیمانده، تعیین شده است، حکم زودتر صادر می شود. “

اسفنانی بستگی به این دارد که آیا دستگاه مربوطه به استعلام مجازات پاسخ سریع بدهد؟ وی گفت: یکی از مشکلاتی که رسیدگی به پرونده ها را طولانی می کند نتیجه استعلام است.

وی افزود: امروز یکی از روسای بازرسی زندان گفت: 20 تحقیق در این مورد تکرار کرده اما هنوز به ما پاسخی نداده اند که این روند تحقیقات را طولانی می کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا