جامعه

نیاز ۲ میلیاردی سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای استارتاپ‌ها/خبرهای خوش در توسعه سلامت دیجیتال

معاون رئیس جمهور برای نوآوری و توسعه صندوق شکوفایی گفت: “شروع دوشنبه منجر به سرمایه گذاری خوبی در زمینه های مختلف فناوری شد” به زودی خبرهای خوبی در حوزه سرمایه گذاری دیجیتال سلامت اعلام می شود. گفت.

به گزارش مجله خانواده ، دکتر سیاوش ملکی فر امروز دوشنبه در یک راه اندازی آنلاین شرکت کرد. وی گفت: “شیوع کروناویروس به ما این امکان را داده است تا با همه مبتدیان ، محققان و تکنسین های سراسر کشور ارتباط برقرار کنیم. امیدواریم صندوق نوآوری و شکوفایی بیش از گذشته به این تکنسین ها کمک کند. “او گفت.

وی با اشاره به میزبانی پنجمین رویداد استارتاپ دوشنبه در بخش کشاورزی ، گفت: “یکی از سؤالاتی که همیشه می پرسیم این است که آیا به استارتاپ ها اجازه جذب سرمایه داده یا نه؟ این سرمایه گذاری ها انجام شده است.

وی گفت که ماریکی فر گفت: برای جمع آوری سرمایه برای استارتاپ ها زمان و فرصت لازم است. در آنهاست

معاون توسعه رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به نخستین رویداد دوشنبه دوشنبه در بخش سلامت دیجیتال گفت: “ما شاهد نتایج خوبی در زمینه سرمایه گذاری در این حوزه هستیم و به زودی خبرهای امیدوارکننده ای خواهیم داد.” من این کار را خواهم کرد. “

وی ادامه داد: “ما هفته گذشته یک رویداد ادغام کشاورزی را برای نمایش نیاز شرکت ها و شرکت های نوپا در این فضا برگزار کردیم و نمایندگان صندوق نوآوری نتایج این رویداد را دنبال می کنند.”

وی گفت: از 5 هزار و 200 شرکت دانش بنیان در کشور ، 500 (10 درصد شرکت های دانش بنیان) با برچسب های کشاورزی سروکار دارند و با برگزاری این رویداد و وجود صندوق های نوآوری ، نسبتاً سنتی است. وی ابراز امیدواری کرد که فناوری به حوزه کشاورزی تزریق شود. ..

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا