جامعه

شرایط کرونایی تهران تا ۲ هفته آینده بهبود نمی‌یابد

فرمانده بازرگانی قدس کرونا با اشاره به روند افزایشی در تاج قدس گفت: “تا آخر هفته انتظار داریم که آمار بیشتری از شاخص های ارجاع در بیماران بستری و سرپایی داشته باشیم.”

دکتر علیرضا جهانبک در مصاحبه با مجله خانواده با اشاره به اینکه آخرین آمارها نشان می دهد که وی با روند رو به رشد شاخص کرونا ویروس روبرو است ، گفت: با این حال ، میزان مرگ و میر در تهران هنوز متناسب با ویزیت های سرپایی افزایش قابل توجهی نداشته است.

“این ممکن است به دلیل اثرات مرگ و میر به تأخیر افتاده در مقایسه با آمار سرپایی و سرپایی باشد ، یا شاید به دلیل شیوع سویه های دلتا ، فقط شیوع در تاج پنجم افزایش یابد. این افزایش یافته است.” برخی از منابع علمی می گویند این ویروس مرگ و میر را افزایش نمی دهد ، این فقط ممکن است بروز بیماری را افزایش دهد.

وی درباره پیش بینی های خود درباره وضعیت تاج تهران طی چند روز آینده گفت: “مطمئناً وضعیت تهران طی دو هفته آینده بهبود نخواهد یافت.” در پایان هفته ، شاخص های بستری و سرپایی از نظر آماری بیشتر می شوند و هفته آینده انتظار داریم نظرات و تحلیل های بیشتری در مورد شاخص مرگ و میر برق داشته باشیم. با این حال ، تاکنون بیشترین افزایش در شاخص سرپایی رخ داده است ، دوم در بخشهای عادی و سپس در بخشهای ویژه.

زری در مورد رویدادهای آینده مانند عید قربان و غدیر و احتمال افزایش تعداد میهمانی ها و نشریات ، گفت: در برابر تاج. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا