جامعه

شادمهر: صادرات واکسن نخواستیم، مردم را واکسینه کنید

یکی از اعضای کمیته آموزش و تحقیقات شورای مشورتی اسلامی با اشاره به روند کند واکسیناسیون عمومی در کشور گفت: در حال حاضر نیازی به صادرات واکسن نیست ، همان واکسیناسیون افراد داخل کشور لطفا توجه کنید.

امانقلیچ شادمهر در گفت وگو با مجله خانواده ، به بحران داخلی در زمینه شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: “برای خروج از این وضعیت ، مردم باید واکسیناسیون عمومی را سرعت بخشند. واکسیناسیون به کندی پیش می رود. تا کنون ، من فقط دیده ام داستان. آنها گفتند که واکسن را به خارج از کشور صادر خواهند کرد. در حال حاضر نیازی به صادرات واکسن نیست. همان واکسن برای افراد داخل کشور. لطفاً به تلقیح توجه کنید.

وی گفت: تنها راه برون رفت از این وضعیت واکسیناسیون عمومی است. بستری هستند. برای اعضای من ، این روزها وضعیت بیماران و مردگان چندان خوب نیست. کمبود کپسول اکسیژن و کمبود دارو باعث مشکلاتی در داروخانه ها شد. داروها در بازار آزاد به وفور یافت می شود ، اما به دلیل نبود داروخانه ، ما بارها مشکلات اعضای خود را دنبال کرده ایم. وضعیت بیمارستانهای تشکیل دهنده بسیار بد و واقعاً درمانده است.

نماینده مردم Gombade Cavs شورای اسلامی گفت: “پرستاران و کادر پزشکی ما خسته شده اند و بیماران ناپدید می شوند. شب و روز است که خانواده را در عزاداری نبینید.” نه. کرونا وضعیت را رها کرده است. بسیج برای شرکت داوطلبانه در این امر و خروج کشور از این وضعیت. این عزیزان قرنطینه را تقویت کرده و دسترسی دولت را کنترل می کنند. این چنین نیست. نه تنها برای توقف درد ، بلکه برای جبران کمبود داروهای در معرض خطر و کپسول اکسیژن و تسریع واکسیناسیون قطعاً در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا