جامعه

سلام هنری به مدافعان سلامت

موسسه سابین با هدف استقبال از روز پرستار و تجلیل از مقام والای سفیر سلامت پذیرای سیمرگان سپیدبال سلامت و پرستاران عزیز در نمایشگاه آثار خوشنویسی «غار تیموری» می باشد.

به گزارش مجله خانواده، به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا متعلق به فرهنگستان هنر، نمایشگاه «سلام بر پرستار سفید» چهارشنبه شب (17 آذر 1400) ساعت 15 برگزار می شود. هنر. در افتتاح خواهد شد. گالری.

این نمایشگاه شامل 26 اثر خوشنویسی در قالب خط نستعلیق است. همه اینها با مضمون شعری برای تجلیل از مقام بزرگ، توضیح فداکاری ها، فداکاری ها، محبت ها و حماسه های عاشقانه این فرشتگان سفیدپوش و مدافعان سلامت سروده شده است. از یک پرستار کشوری

اثر منتشر شده حاصل فعالیت های این هنرمند در یک سال گذشته است. او شاعری است که شاعرانی چون افشین علا، عباس براتی پور، رضا اسماعیلی، زنده یاد محمدحسین بهجتی، زنده یاد دکتر قاسم رسا، سعید بیابانکی، مصطفی محدثی، بابک نیک طلب، مهدی الماسی، مرته دید. قسمت خط به صورت یک رشته کاراکتر نوشته می شود.

«درود بر پرستاران سپید» اسوه صبر و با همکاری سازمان نظام پرستاری کشور همزمان با ولادت با سعادت پرستار بزرگ کربلا حضرت زینب کبری (س) برگزار می شود.

کاوه تیموری، جامعه شناس فرهنگی است که بیش از 35 سال است که به طور جدی به خوشنویسی می پردازد. وی 15 نمایشگاه در ژاپن و خارج از کشور برگزار می کند و به تدریس، تحقیق و نگارش مقالات تخصصی در زمینه های خوشنویسی و جامعه شناسی هنر می پردازد.

همزمان با برپایی نمایشگاه، مجموعه ای نفیس از آثار منتشر شده توسط معاونت پرستاری وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری ارائه می شود.
صبا با طنین بدنه نستعلیق و هنر طلاکاری ایران در حضور همه علاقمندان و بازدیدکنندگان به پرستار سپیدو بالان خطاط غار تیموری شد سلام.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا