جامعه

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران منصوب شد

استاندار تهران طی حکمی محمدمهدی کاظمی را به نمایندگی از معاونت توسعه کسب و کار و منابع انسانی استان تهران منصوب کرد.

به گزارش مجله خانواده، محسن منصوری طی حکمی محمدمهدی کاظمی را به نمایندگی از معاونت توسعه کسب و کار و منابع انسانی استان تهران منصوب کرد.

متن این جمله این است:

برادران گرامی محمدمهدی کاظمی

با عنایت به تعهد و بهره مندی از تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان معاون توسعه بازرگانی و توسعه منابع انسانی منصوب می شوید.

با اتکال به خداوند متعال و قرار دادن مفاد «اعلامیه مرحله دوم انقلاب اسلامی» و «قرارداد هیأت دولت مردمی» در ابتدای جزئیات زیر می توان انتظار داشت:

مدیریت بهینه منابع به ویژه منابع انسانی با بهره گیری از حداکثر توان نیروهای مجرب و مرتبط. توجه به مسائل مهم آموزش و ارتقای سطح علمی همکاران محترم و توانمندسازی کارکنان گرامی. نظارت بر سیاست های مالی اداری و استخدامی و اجرای عملیات مدیریت منابع انسانی. تلاش برای تهیه و تنظیم بودجه پیشنهادی و نظارت بر اجرای بودجه تفصیلی. ارزیابی های نوبتی کارکنان را با تمرکز بر ارزیابی و مدیریت عملکرد استعدادها بر اساس معیارهای تایید شده انجام دهید. برای ارتقای کارایی واحدهای اداری، تحقیق، بررسی و بکارگیری روشهای نوین در حوزه فناوری اطلاعات و ارائه طرحهای نوین. تهیه، تهیه و تطبیق پلان جامع ارتقای سطح معیشتی و رفاهی کارکنان محترم استان و ادارات ذیربط. توسعه جامع و همه جانبه سیستم های کاربردی فناوری اطلاعات. اقدامات لازم برای تحقق کامل دولت الکترونیک انجام شود. ما در نظر داریم که زیربنای نوسازی و تغییرات اداری را فراهم کنیم.

«امیدوارم با استفاده از درگاه الهی پشت سر توجّهات حضرت ولی عصر (عج) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در انجام مأموریت محوله موفق باشم. “.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا