جامعه

رونمایی از سامانه «من شهردارم»برای تهرانی‌ها/درهای موزه کارخانه سیمان به روی مردم باز می‌شود

سخنگوی شهر تهران از راه اندازی سامانه «من شهردار» با هدف اجرای برنامه ریزی بودجه مشارکتی بر اساس نظرات شهروندان خبر داد و گفت: و امید.

عبدالمطهر محمدانی در گفت وگو با مجله خانواده. وی در خصوص برنامه های روز هجدهم شنبه امید و افتخار گفت: هدف آن مشارکت شهروندان در بودجه ریزی پروژه های شهری و بررسی 2000 پروژه شهری است.

وی افزود: سومین ویژه برنامه روز شنبه بهره برداری همزمان از هفت پروژه شهرستانی دیگر در مناطق 5، 10 و 19 است.

از رونمایی از سامانه «من شهردار هستم» تا موزه صنعت سیمان

سخنگوی شهرداری تهران با حضور شهردار تهران در ادامه توضیحاتی را درباره اعلام سامانه «من شهردار هستم» ارائه کرد. تعداد برنامه های شهرداری تهران در سال 1402 مشخص می شود. این یک روش جدید برای گرفتن نظرات مردم و انجام پروژه های عمرانی است و نیاز به تغذیه دارد.

محمد خانی تاکید کرد: شهرداری تهران در سال 1402.

وی در ادامه از افتتاح موزه صنعتی در روز شنبه 18 افتخار و امید خبر داد و افزود: کارخانه سیمان لا اولین کارخانه سیمان ایران بود که در دی ماه 1312 افتتاح شد و تا سال 1360 در چهار مرحله مختلف توسعه یافت. در نتیجه تولید آن به 600 تن در روز رسید. این کارخانه تا پایان سال 1362 فعالیت داشت تا اینکه در اسفند 1362 به دلیل گسترش شهر تهران و منسوخ شدن روش های تولید و ماشین آلات قدیمی، تولید واحد کارخانه در سال 1363 متوقف و مجموعه تعطیل شد.

سخنگوی شهرداری تهران ادامه داد: کاربری اقتصادی 30 ساله تحویل شهرداری تهران شد.

وی افزود: شهرداری تهران در سال 1397 احیا و بازسازی این مجموعه را به ستاد احیای شهرداری تهران واگذار کرد و این کارخانه در اسفند 1397 مستقر شد و طراحی آن در سال 1400 به پایان رسید.

محمد خانی تاکید کرد: پس از طراحی، با هدف بازگشایی هر چه سریعتر مجموعه در سال 1401 در دوره جدید مدیریت شهری، کار اجرایی کارخانه از منابع سازمان نوسازی شهر تهران، مرحله اول با هدف آغاز شد. . تبدیل مجموعه “سایمان ری” به “قطعه موزه” و فاز اول کارخانه که شامل 5000 متر مربع فضای کار، 2000 متر مربع فضای کار مشترک و 900 متر مربع گالری و مرکز اسناد ظرف 7 ماه آینده خواهد بود. به موزه صنعتی 1000 متر مربع جهت استفاده هموطنان آماده شده است.

وی ادامه داد: روند بازآفرینی مجتمع ری سیمان در حال انجام است و تا سه سال دیگر با فازهای زیر ادامه خواهد داشت.

جزئیات هفت پروژه ساختمانی در سطح منطقه‌ای که در روز شنبه به صورت زنده اجرا می‌شوند

سخنگوی شهرداری تهران اجرای هفت پروژه عمرانی در مناطق 5، 10 و 19 را از دیگر پروژه های امید و افتخار معرفی کرد و افزود: احداث و روکش پیاده رو شرقی خیابان نیاز شمالی پس از 15 سال اجرا، روز شنبه دو پروژه عمرانی در خیابان نیاز به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: بازسازی و ساماندهی مجموعه فرهنگی شهر ورزشی برای میزبانی مراسم مذهبی از دیگر طرح هایی است که در روز شنبه امید و افتخار انجام می شود.

محمد خانی با اشاره به توسعه آب انبار آینه پارک در منطقه 10، در ادامه به ساخت مخزن ژئوممبران در بستان کوثر، پیاده رو در خیابان بیما سوم و آمفی تئاتر روباز در پارک الهام پرداخت. این یکی از پروژه های عمرانی منطقه 5 به همراه سایر پروژه های در حال توسعه است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا