جامعهکسب و کار برتر

رنگ روسری برای پوست سبزه

کدام شال و روسری به پوست سبزه و گندمی می آید؟

 در این مطلب می خواهیم بررسی کنیم که اگر رنگ پوست مان سبزه است چه شال و روسری ای می توانیم استفاده کنیم. نکته ای که هنگام خرید شال و روسری نباید از آن غافل شوید این است که با انتخاب هر رنگ برای شال یا روسری که به صورت تان نزدیک تر است، می توانید کاری کنید که پوست تان روشن تر یا تیره تر به نظر برسد. در انتخاب شال و روسری برای رنگ پوست سبزه و گندمی رنگ های مناسب عبارتند از: سفید، صورتی، لیمویی، نارنجی، زرد، آبی کاربنی و بنفش

خرید شال مجلسی اینترنتی | شال | شال زنانه‬‎

البته از رنگ کرم نسکافه ای و طیف خاکی هم غافل نشوید. البته این رنگ ها خنثی هستند و به همه می آیند ولی برای خانم هایی که رنگ پوست سبزه ای دارند نتیجه فوق العاده است. یک رنگ فوق العاده دیگر برای خانم هایی که پوست گندمی دارند سبز زیتونی است:

شال و روسری مناسب پوست سبزه

 پوست سبزه دو نوع است. یکی پوست سبزه متوسط و گندمی و دوم پوست سبزه تیره. اگر پوست تان نه خیلی روشن و نه خیلی تیره  است دست تان خیلی بازتر است. مثلا می توانید سراغ رنگ های سبز یا آجری روشن بروید. روسری هایی با پارچه ی براق در تناژ رنگی سرمه ای یا زرشکی هم انتخاب های مناسبی هستند.

 نکته مهم: رنگ شال روشن می تواند پوست سبزه یا گندمی را روشن تر نشان بدهد در حالی که رنگ های تیره تر ظاهر این مدل پوست را به سمت تیره تر متمایل می کند. البته رنگ های سفید و مشکی را هم حتما امتحان کنید. چون پوست سبزه را زیباتر نشان می دهند.

از کجا شال و روسری رنگ دلخواه مان را بخریم؟

در فروشگاه میس رز تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری را می توانید بیابید. اگر قصد یا تک رنگ دارید هر رنگی که بخواهید در انبار فروشگاه میس رز موجود است. اگر باز هم تردید دارید که شال یا به رنگ پوست تان می آید یا نه این نکته را در نظر داشته باشید که: تمام شال و روسری های به رنگ خنثی به همه نوع پوستی می آید. رنگ های خنثی عبارت اند از: بژ، سفید، مشکی، رنگ های نود، قهوه ای، نقره ای، طلایی. در راهنمای به طور کامل در مورد رنگ های خنثی صحبت کرده ایم.

 مشخص کردن رنگ پوستتان

قبل از معرفی بهترین رنگ روسری برای پوست سبزه بهتر است که شما رنگ پوست خود را بشناسید خیلی از افراد به طور کامل در این مورد اطلاعات ندارند و تنها دو دسته رنگی سیاه و سفید را می شناسند اما همین سیاه و سفید بودن به چند دسته تقسیم می شود. برای متوجه شده رنگ پوست خود باید به موارد زیر توجه کنید.

رنگ پوست را در قسمت داخلی مچ دست خود بررسی کنید

در صورت داشتن رگ‌های قابل مشاهده، این ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای تعیین رنگ پوست است. فقط بازوی خود را در نور بالا نگه دارید و رنگ رگ را ببینید.

  • اگر رگ‌های شما مایل به آبی یا سبز است، آن وقت طیف رنگی پوست شما خنثی و متوسط است.
  • اگر رگ‌ها سبز به نظر می‌رسند، رنگ پوست شما روشن است.
  • اگر رگ‌های شما بنفش یا آبی به نظر می‌رسند، پس پوست تیره‌ای دارید.

نحوه واکنش پوست در برابر آفتاب سوختگی را در نظر بگیرید

از نحوه واکنش پوست در برابر آفتاب سوختگی می‌توان برای تعیین رنگ پوست استفاده کرد، از این رو این شناخت رنگ به انتخاب شال و روسری بسیار کمک خواهد کرد.

  • اگر به ندرت در معرض آفتاب قرار می‌گیرید اما به راحتی برنزه می‌شوید، به این معنی است که ملانین بیشتری دارید و ممکن است دارای رنگ پوست متوسط یا تیره باشید.
  • اگر زیاد در معرض آفتاب هستید اما پوستتان برنزه نمی‌شود، به این معنی است که ملانین کمتری دارید و رنگ پوست شما روشن است.

اگر شما پوست سبزه ای دارید برای این که استایل زیبا و جذابی داشته باشید لازم است تا رنگی که برای روسری خود انتخاب می کنید متناسب با پوست شما باشد. این هماهنگی و تناسب باعث زیبایی چند برابر استایل شما خواهد شد. توصیه ما به شما خانم های سبزه این است که به سراغ رنگ های تیره به مانند: بنفش تیره، قهوه ای و … نروید و همچنین از رنگ های مات و کدر استفاده نکنید زیرا باعث می شود تا درخشش صورت شما گرفته شود. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با بهترین رنگ روسری برای پوست سبزه آشنا کنیم.

بهترین رنگ روسری برای پوست سبزه

 صورتی

یکی از بهترین رنگ برای پوست سبزه رنگ صورتی پاستیلی و روشن است و یک انتخاب مناسب و ایده آل خواهد بود. روسری  صورتی به چهره و استایل شما شادی و نشاط می بخشد.

سفید

یکی دیگر رنگ های متناسب برای خانم های پوست سبزه، رنگ سفید است. شما با استفاده از این رنگ می توانید با انواع لباس خود ست کنید. روسری سفید بی‌شک زیبایی دوچندان به چهره شما می‌بخشد.

لیمویی

رنگ زرد و لیموئی برای خانم های جوان با پوست سبزه از دیگر انتخاب های مناسب و جذاب است.استفاده از این رنگ باعث می شود تا چهره شما باز شود و درخشش دوچندانی را به چهره شما می دهد. رنگ لیموئی را می توانیم بهترین رنگ روسری برای پوست سبزه بدانیم.

بنفش

استفاده از رنگ های بنفش و ارغوانی با توناژ روشن برای خانم های با پوست سبزه انتخاب مناسب و هوشمندانه ای خواهد بود.

سبز

یکی دیگر از رنگ های انرژی بخش و جذاب برای خانم های با پوست سبزه استفاده از رنگ سبز می باشد و این رنگ با مانتو زرد می تواند یک استایل جذاب و منحصر به فردی را برای شما بسازد.

نارنجی

یکی دیگر از بهترین رنگ روسری برای پوست سبزه، رنگ نارنجی است که این رنگ جذاب در کنار لباس‌های کرمی بسیار زیبا و چشم گیر است.

نکاتی که برای انتخاب روسری برای پوست سبزه باید رعایت کنید

 پوست سبزه سیاه کامل نمی باشد، تنها تا حدودی رنگ پوست آن ها نسبت به افراد دیگر تیره تر است. برای انتخاب بهترین رنگ روسری برای پوست سبزه باید این نکته را توجه داشته باشید که از رنگ های تیره دوری کنید زیرا این رنگ ها باعث تیره تر شدن صورت شما می گردد. در واقع این افراد  بهتر است نه از رنگ های تیره استفاده کنند نه از رنگ های روشن؛ چون همان  طور که گفته شد رنگ تیره باعث تیره تر شدن چهره شان می شود.

رنگ روشن نیز  نمایش خوبی نخواهد داشت ؛ بهتر است آنان از رنگ هایی که نه  زیاد پررنگ هستند و نه زیاد کم رنگ، استفاده کنند. توجه داشته باشید که خانم های با پوست سبزه به سراغ شال های با رنگ مات و کدر نروند زیرا درخشش و براقیت صورت آن ها از بین خواهد رفت.

منبع : woollen-wear.in

دکمه بازگشت به بالا