جامعه

راە جلوگیری از بازگشت افراد بە چرخە اعتیاد ایجاد اشتغال است

مجله خانواده / کردستان استاندار کردستان جلوگیری از بازگشت افراد بهبود یافته به چرخه اعتیاد و ایجاد اشتغال برای این منظور را خواستار شد.

برمن مرادونیا امروز (13 دسامبر) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دولتی با حضور معاون پیشگیری وزارت رفاه گفت. باید توجه جدی به ایجاد شغل آنها شود.

وی افزود: “اعتیاد آورها توسط سیستم های دولتی یا دولتی قابل استخدام نیستند و بخش خصوصی به دلیل سو bad سابقه از استخدام آنها امتناع می ورزد.”

مرادونیا گفت: “جدا از ایجاد یک مرکز جامع درمان اعتیاد ، ما باید کارگاهی برای فروش محصولات آنها ایجاد کنیم که بتواند آنها را امیدوار کند.”

استاندار کردستان یکی از دلایل قطع نشدن اعتیاد را عدم امید به آینده دانست و گفت: “ما باید برای بازگرداندن امید به آینده برنامه ای در بین آنها تدوین کنیم.

وضعیت کردستان از نظر اشتغال و اقتصاد با بسیاری از ایالت ها متفاوت است ، بنابراین آژانس های بهزیستی و سایر مراکز مسئول مبارزه برای کاهش آسیب های ناشی از اعتیاد باید دید ویژه ای به کردستان داشته باشند. ..

وی در پایان بر اجرای و توسعه برنامه های فرهنگی برای کاهش اعتیاد تأکید کرد و به وی یادآوری کرد که از توانایی های موجود نهادهای فرهنگی و افراد برجسته و هنرمندان برای مبارزه با این فاجعه ویرانگر استفاده کند. بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا