جامعه

راه‌اندازی سامانه حدنگاری/پایش آنلاین آفات و حریق در جنگل‌ها و مراتع

مدیر فناوری اطلاعات ، ارتباطات و تحول اداری ، یک سازمان ملی جنگل ، مرتع و آبخیزداری ، با اشاره به راه اندازی یک سیستم تحقیق ، از نظارت آنلاین آفات و آتش سوزی در جنگل ها و دامنه ها خبر داد.

باشد سام حسینی غرش در مصاحبه با مجله خانواده وی در مورد راه اندازی یک سیستم نقشه برداری در قالب یک برنامه تبدیل دیجیتال در جنگل ها ، رشته کوه ها و سازمان های آبخیزداری ، گفت: “قبلاً نقشه برداری زمین یا کاداستر یک کشور به صورت دستی انجام می شد ، اما من به این اطلاعات و مستندات نیاز داشتم. من زمین را تعیین می کنم.” کشور و موارد استثنا را در سیستم بارگذاری کنید.

“با قرار دادن اطلاعات در سیستم نظرسنجی ، ما نه تنها می توانیم سند را مستند کنیم ، بلکه پاسخ سوالات را سریعتر و واضح تر می کنیم. این شامل لایه های مختلفی مانند نظارت بر آفات در داخل ، بانک اطلاعات معدن است.” و مجوزهای صادر شده در این حوزه. بنابراین ، می توان از این سیستم برای کنترل آتش سوزی در جنگل ها و مراتع ملی ، شناسایی نقاط کلیدی و مبارزه با آفات و بیماری ها استفاده کرد.

سال گذشته ، مدیر گروه فناوری اطلاعات ، ارتباطات و تحول اداری ، یک سازمان جنگل ، رشته کوه و آبخیزداری ، گفته بود که برنامه کاداستر در 57 میلیون هکتار زمین اجرا شده است. در حال حاضر ، سیستم نظرسنجی در چهار ایالت و برای سه ماه آینده در سراسر کشور اعمال می شود.

در پایان ، حسینی لر با اشاره به اینکه سازمان های جنگلی دارای یک سیستم تحقیقاتی در چارچوب طرح تحول دیجیتال هستند ، گفت: امروز ، راه اندازی سیستم پاسخ گویی به زمین ، شفافیت لازم را در این زمینه به دست آورده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا