جامعه

دماوند و فیروزکوه نارنجی شدند/شکل گیری خوشه های بیماری در برخی استانهای همجوار خوزستان

فرمانده اداره کرونا در کلانشهر تهران نارنجی بودن دماوند و فیلوزوکو را اعلام کرد و گفت: روزها. ”

به گزارش مجله خانواده ، دکتر آریلزا زری با اشاره به وضعیت کرونا در تهران گفت: “24 ساعت گذشته بستری های جدید زیادی را در تهران تجربه کرده اند.” طی 24 ساعت گذشته ، ما در حال حاضر بیش از 370 بیمار جدید پذیرش کرده ایم که 80 نفر از آنها به دلیل وخیم شدن وضعیت خود ، مستقیماً در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

“با در نظر گرفتن این تعداد ، در حال حاضر 2200 بیمار ویروس کرونا در تهران وجود دارد که 800 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.” متأسفانه ، به دلیل بیماری عروق ویروس کرونا قلب ، 24 شهروند گذشته 25 شهروند تهرانی را به موقع از دست داده است.

زری گفت: به نظر می رسد که این عفونت همچنان ادامه دارد ، و به دنبال تغییر رنگ در این کشور و استان تهران امروز تغییر رنگ داده شده است. من بارها و بارها اظهار داشته ام که اوضاع در کرونا بسیار شکننده ، بی ثبات و دائماً در حال تغییر است. امروز در استان تهران ، شهرهای دماوند و فیلوزوکو یکی از شهرهای نارنجی بودند. بخشی از آن به دلیل افزایش اخیر ترافیکی است که شاهد آن بوده ایم.

وی ادامه داد: “الگوهای شهر و کشور ما ممکن است در روزهای آینده تغییر کند.” امروز شاهد شکل گیری خوشه های جدید در چندین ایالت جنوبی مجاور خوزستان هستیم. بنابراین ، به نظر می رسد که طرح رنگ تغییر می کند.

زری گفت: “در طول فراز و نشیب های این بیماری ، یکی از نگرانی های ما ایجاد شبه خوشه در تهران است که با تجمع های گسترده ایجاد می شود ، به ویژه هنگامی که افراد بیشتری در خانواده جمع می شوند. ما اعلام کردیم که بیش از 73٪ از مرگ و میر در تهران با گروه سنی 65 سال و بالاتر ارتباط دارند. تو باید مراقب باشی. در تهران اخیراً میزان بروز گروه های سنی 25 و 5-17 سال افزایش یافته است. بنابراین ، نوجوانان دیگر در امان نیستند و می توانند به سرعت به عنوان ناقل بیماری در اجتماعات خانوادگی یا در یک کشور آلوده ، بیماری را گسترش دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا