جامعه

تهران در اوج کرونا/ اوضاع سختِ بیمارستان‌ها و کادر درمان

مدیر مجتمع بیمارستان امام خمینی (ره) تهران با تأکید بر اینکه کرونا در تهران در بهترین شرایط قرار دارد ، گفت: “ما در شرایط بسیار سختی قرار داریم و فشار زیادی را بر کادر درمانی خود وارد می کنیم.”

دکتر خسرو صادق نیت در گفت وگو با مجله خانواده وی با اشاره به اینکه در اوج بیماری خود در تهران به سر می برد ، گفت: “تعداد موارد نیاز به بستری شدن در بیمارستان زیاد است و ما به دلیل تعداد ویروس کرونا و غیر ویروس کرونا حدود دو هفته با مشکل کمبود تخت مواجه هستیم. بیماران. تعداد بیماران کرونری به سرعت افزایش یافته است. “عروق ویروس کرونا هنوز وجود دارد. با این حال ، با افزایش تعداد تخت های اورژانسی و ویژه ، ایجاد کمیته ترخیص ، تسریع در ارائه خدمات بستری و تزریق RamedSavier به بیش از 300 بیمار در روز برای شروع درمان سرپایی. من توانستم این مشکل را حل کنم. هیچ کس به درمان نیاز ندارد و ما برای درمان آن مشکل داریم. البته شرایط سخت است و کادر پزشکی تحت فشار زیادی هستند.

وی افزود: “به طور متوسط ​​تعداد بیماران بستری در بیمارستان ما بین 4 تا 5 روز است.”

وی در مورد تجهیزات و اکسیژن رسانی به بیمار گفت: “مشکلی وجود داشت ، اما راهی برای جلوگیری از درمان بیمار نبود.” اکسیژن رسانی به بیماران گران است و قیمت اکسیژن مایع اوج می گیرد ، بنابراین اگر کارخانه پول نقد بخواهد و نقدینگی بیمارستان مشکلی ایجاد کند ، مشکلاتی در این زمینه ایجاد می شود ، اما روند درمان را مختل نمی کند. خوشبختانه کمبود جدی داروهای کرونری وجود نداشت.

مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه نیمی از تخت ها برای بیماران مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا اختصاص دارد ، گفت: “”

“در این اوج ، درمان های خانگی و اداری در مقایسه با قله های قبلی افزایش می یابد ، و بیمارانی که در این درمان ها بی اثر هستند به ما مراجعه می کنند و در نتیجه بدتر از قبل می شوند. به بیمارستان می رود.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا