جامعه

تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی برای گره گشایی ترافیک قلعه نو

مجله خانواده/تهران استاندار تهران یکی از مشکلات شهرستان قرچک را تردد در ورودی قلعه نو دانست و گفت: این مشکل مردم را با مشکل مواجه می کند که به زودی اجرایی می شود.

محسن منصوری استاندار تهران شامگاه پنج شنبه 10 شهریور در حاشیه آغاز به کار این پروژه در شهرستان قلچک در جمع خبرنگاران گفت. برخی از این پروژه ها پروژه های پرستیژی هستند از جمله پروژه مجتمع پردیس سینمایی که دارای سه سالن سینما و یک فضای تئاتر شهر است.

وی بیان کرد: مجموعه بسیار خوبی تحت عنوان پروژه چندمنظوره که به صورت نمایشگاه دائمی و سالن ورزشی و مدیریت بحران تهیه شد، برای افتتاح پروژه شالیزار حدود 230 میلیارد هزینه شد.

استاندار تهران افزود: امیدواریم پس از اجرای پروژه شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان کلچک باشیم.

منصوری افزود: حدود 90 میلیون متر مکعب از آن آب با این طرح به دشت بالامین اضافه می شود که بخشی از آن برای کشاورزی و بخشی برای تزریق به سفره های زیرزمینی استفاده می شود.

دولت برای این پروژه حدود 200 میلیارد دلار هزینه کرده است که 800 میلیارد تومان آن از محل اصل 56، 200 میلیارد تومان نقدی دولت و 100 میلیارد از منابع دیگر افزایش می یابد.

استاندار تهران در خصوص حل مشکل شهرک صنعتی افزود: بحث ساکنان شهرک های صنعتی در جهاد کشاورزی تغییرات کاربری و مجوزهای ابلاغی هفته گذشته تصویب شد.

منصوری افزود: از دیگر مشکلات شهر کرچک می توان به ترافیک ورودی گارنو اشاره کرد که باعث ایجاد مشکل در تردد و مردم می شود و به زودی اجرایی می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا