جامعه

تأکید زاکانی بر ساخت مسکن همراه با نوسازی شهری در تهران

شهردار تهران با بیان اینکه مهم ترین اولویت ما ساخت مسکن در راستای بازآفرینی شهری است، گفت: حرکت جهادی برای ساخت مسکن و تاثیرگذاری بر منطقه یکی از برنامه های شهرداری تهران است و بس.

به گزارش مجله خانواده، شهردار پایتخت در نخستین نشست «اردوگاه جهادی مسکن شهر تهران» گفت: هدف نهضت جهادی ساخت مسکن و تأثیرگذاری در این حوزه از برنامه شهر تهران است.» امید است تلاش های ما مورد قبول درگاه خداوند متعال قرار گیرد.

شهردار تهران ادامه داد: مهمترین اولویت ما ساخت خانه در کنار نوسازی شهر است. چهره شهر را تغییر دهید و فاصله شمال و جنوب شهر را کاهش دهید.

او اضافه کرد: برای اینکه معماری ایرانی اسلامی شهر به وضوح نشان داده شود، بناهایی که این معماری را به نمایش می گذارند باید از امتیازات ویژه ای برخوردار شوند. هدف فقط ساختن نیست، بلکه ایجاد هویت های جدید، ایجاد عدالت برای شهر و نزدیک کردن مناطق مختلف شهر به یکدیگر است. ایجاد هویت ایرانی-اسلامی جزء لاینفک وظیفه ماست.

زاکانی همچنین گفت: تلاش معاونت معماری، نوسازی نمای ساختمان و گسترش الگوی ایرانی اسلامی در معماری شهری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، شهردار تهران گفت: ساخت و سازهای محلی نیز باید در دستور کار قرار گیرد و ساخت و ساز کارکنان دولت های محلی نیز نباید فراموش شود. ساخت این ساختمان ها می تواند به آنها امید و انگیزه بیشتری بدهد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا