انتقاد یک عضو شورای شهر از حصارکشی در فضای سبز منطقه ۲۲

رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از شمشیربازی انجام شده در فضای سبز منطقه 22 اظهار داشت: لازم است از هرگونه اقدام غیرمجاز جلوگیری شود و از مراقبت های مداوم و مراقبت های جدی جلوگیری شود. فضا

به گزارش مجله خانواده ، آرش حسینی میلانی وی در سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در یادآوری شهرداری تهران اظهار داشت: موقوفات در بسیاری از شهرهای دنیا سعی در حفظ فضای سبز دارند و برخی از موقوفات برای افزایش استفاده می شود. سرانه فضای سبز. در حقیقت ، بخشی از موقوفه برای حفظ فضای سبز در اطراف مناطقی که بیمارستان در آن ساخته می شود ، برای افزایش و تثبیت فضای سبز سرانه انجام می شود.

وی اضافه کرد: در مناطق شهری که در دهه های اخیر رونق گرفته اند ، گسترش و حفظ فضای سبز با چالش هایی روبرو بوده است از جمله اینکه در طول سال ها مشکلات ادغام اراضی وجود دارد. بازدید صاحبان را شدت بخشید. ” یکی از این موارد مساحت فضای سبز و جنگلی در منطقه 22 بین بزرگراه شهید خزازی و بلوار اردبیلی است. این منطقه دارای 260،000 متر مربع جنگل است و 16000 درخت دارد.

میلانی تأکید کرد که طبق این توافق نامه ، مالک فقط مجاز به تعیین محدودیت در پروفایل های فلزی بود. در حین بازرسی مشخص شد که قسمت هایی از جنوب پلاک نرده شده است و متأسفانه با نقض مقررات ، زمینه احداث و تخریب درختان فراهم شده است که قطعاً منجر به فعالیت غیرمجاز خواهد شد. بر این اساس ، لازم است هشدار و تأیید کنترل روند فعالیت انجام شود تا از اقدامات غیرمجاز جلوگیری شود و تحقیقات و نگهداری از فضای سبز به طور جدی دنبال شود و نتیجه آن به شورای شهر تهران گزارش شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا