جامعه

اعلام جزئیات نقل و انتقال اضطراری برون استانی فرهنگیان

جزئیات و برنامه انتقال اورژانس فرهنگیان برای سالهای تحصیلی 1499-1399 توسط دبیرخانه وزارت آموزش و پرورش منتشر و اعلام شد.

در بیانیه ای خطاب به اداره کل آموزش و پرورش کشور ، یار محمد حسین بار مدیر مدیرکل آموزش و پرورش و سازمان وزارت آموزش و پرورش در بیانیه ای خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش در ایالت گفت: براساس بخشنامه 10 آوریل 1999 ، برنامه واگذاری نقل و انتقالات فرهنگیان است. اعلام شده سال 1399 به شرح زیر است:

متقاضیان در سامانه مربوط به آدرس (profile.medu.ir) ثبت شده اند. علاوه بر این ، فرایند معمول انتقال اضطراری سال گذشته (hrm با تأیید نهایی وزارت آموزش مبدا ، اداره آموزش مبدا ، اداره آموزش مقصد و دفاتر وزارت مربوطه از طریق سیستم جامع تحرک سیستمها .medu.ir) پرسنل فقط موقت خواهند بود.

علاوه بر این ، در صورت لزوم ، وزارت آموزش و پرورش اقدامات لازم را برای خنثی کردن مناطق با ذخیره در بخش ایجاد دوره قبل از ثبت نام متقاضیان انجام می دهد.

توجه: شرایط انتقال موقتی. تا 22 سپتامبر 1999 ، وی حداقل دو سال در امور عمومی تمام وقت در بخش آموزش بوده است.

تصمیمات مربوط به نقل و انتقالات اضطراری در ایالت به وزارت آموزش و پرورش ایالتی واگذار می شود ، بنابراین با دستورالعمل تهیه شده و یک بازه زمانی برای نقل و انتقالات در سراسر ایالت (07/05/99 تا 99/99) برنامه ریزی کنید. ارزش دارد 30/5/30) دوره انتقال را در سیستم مربوطه شامل تصمیماتی مانند شرایط متقاضی ، مناطق مجاز و تعداد اولویت هایی که متقاضی انتخاب می کند ، تعیین کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا