جامعه

اعلام اسامی ساختمان های نا ایمن پایتخت از مهرماه

مدیر سازمان آتش نشانی شهر تهران از راه‌اندازی سامانه اطلاع رسانی به مردم درمورد وضعیت ایمنی ساختمانها در پایتخت خبر داد.

مهندس مهدی داوری در مصاحبه با مجله خانواده وی در همین رابطه اظهار داشت: طبق ابلاغیه شورای شهر به آتش نشانی شهر تهران ، ما موظف شدیم از وضعیت ایمنی ساختمان بر روی سیستم اطلاع رسانی کنیم.

علاوه بر این ، وی گفت که نام این سیستم نظارت بر ایمنی ساختمان است و به مردم این امکان را می دهد تا به سیستم دسترسی پیدا کرده و وضعیت مطلوب ساختمان را درک کنند.

با انتظار اینکه سیستم از اوایل اکتبر بارگیری را شروع کند ، “به عنوان مثال ، در مرحله اول وضعیت 500 ساختمان را اعلام خواهیم کرد و به وضعیت ساختمانهایی که به مرور زمان بازدید می کنیم اضافه می کنیم.” avkanî

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: برخی از اطلاعات موجود در سیستم برای بررسی وضعیت ساختمان در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی همچنین به اقدامات انجام شده در مورد 100 ساختمان خطرناک پایتخت اشاره کرد و گفت: “این 100 ساختمان نیز در این فرآیند بارگیری می شود.” شناسایی این ساختمانها برنامه ای بود از سوی سازمانی که قرار بود بطور مشخص ضریب ایمنی را در یک فرایند خاص افزایش دهد و نامی از آن برده نشده است.

دیوالی تأکید کرد: اکنون به دنبال این مصوبه شورای شهر ، قطعاً از ابتدای مهرماه سیاست دیگری اتخاذ خواهیم کرد و نام ساختمان خطرناک را اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هنوز اعلام می شود که آیا این ساختمانها با آتش نشانی تهران همکاری داشته اند یا خیر. محافظت از ساختمان عملی است که نیاز به برنامه ریزی دقیق و حرفه ای دارد و به قیمت ایجاد اقدامات طولانی مدت است. عموماً برای عموم مردم مهم است که از وضعیت ساختمان در پاییز امسال آگاه شوند.

مدیر آتش نشانی تهران گفت: با شروع این پاییز ، شهروندان از وضعیت ایمنی ساختمان مطلع می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا