جامعه

آغاز بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ مناطق شهرداری تهران

رئیس اداره برنامه و بودجه شهرداری تهران از آغاز بررسی 1402 بودجه و اعتبار پیشنهادی در مناطق 22 گانه تهران خبر داد.

به گزارش مجله خانواده امیر شهرابی از آغاز بررسی بودجه پیشنهادی 1402 شهرداری تهران خبر داد و بیان کرد: 3، 4، 5، 6، 7، 8، 9، 10 و سایر جلسات منطقه ای بر اساس برنامه زمان بندی سازمان برنامه و بودجه شهرداری تهران برگزار می شود. ادارات هماهنگی منطقه ای و فنی و عمرانی.

رئیس اداره برنامه و بودجه شهرداری تهران با اشاره به محور بودجه پیشنهادی 1402 شهرداری تهران افزود: نیمی از پروژه‌های منطقه‌ای، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، توسعه محله‌ای مقرون‌به‌صرفه در حال انجام و جاری، ملاحظات بازتوزیع عادلانه و کاربری اراضی، و بخش‌های تملک دارایی‌های غیرمستمر ارائه خدمات در نظر گرفته شده برای کاهش جمعیت مناطق کم‌درآمد و آنها را به مناطق پردرآمد نزدیکتر می کند.

به گفته وی، در روند رسیدگی به پیشنهاد بودجه منطقه 1402، رویکرد شهردار تهران، نوسازی شهر در مدار حمل و نقل عمومی، توجه به مناطق محروم، خانواده محوری، مساجد و … و شورای شهر ششم تهران. اولویت ها در نظر گرفته شده و پروژه ها بر این اساس اولویت بندی می شوند.

شهرابی با اشاره به برنامه ریزی برای تدوین بودجه 1402 شهرداری تهران ادامه داد: برخی از ردیف های بودجه تکراری و مشابه ادغام شده اند.

مدیرکل معاونت برنامه و بودجه شهرداری تهران از اجرای طرح تدوین و اصلاح ردیف های اعتباری بودجه 1402 شهرداری تهران خبر داد و اظهار داشت: در سال 1392، در سال 1382 در سال 1394 در دستور کار قرار گرفت. کاهش بهره برداری و هزینه های تسهیلات اعتباری، رفع برخی محدودیت ها، کاهش تعداد موافقت نامه های توجیهی عملیاتی و امکان تبادل با محتوای قابل مرجع با کیفیت بالا، تقویت کنترل و نظارت بر اجرای بودجه و افزایش انضباط و شفافیت مالی.

گزارشی در سایت شهر با اشاره به اینکه وی با شهرداران محلی برای تدوین بودجه سال آینده همکاری دارد، بیان کرد: ، برای جلب رضایت مردم ضمن در نظر گرفتن نیازهای هر منطقه.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا