بین الملل

چرخش تحول‌آفرین از اقتصاد شهریه محور به پایداری اقتصادی مبتنی بر درآمدزایی

دکتر طهرانچی پیشنهاد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاهی که معاونت توسعه و مدیریت منابع باید به آن توجه جدی داشته باشد.

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، نشست تخصصی دو روزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمد مهدی ترانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و داریوش برگزار شد. انجام شد جاوید، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت:

در اولین روز این همایش (دیروز جمعه 4 آذرماه) نشست تخصصی حسابداران و گروه های آموزشی هر یک از حوزه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تبیین سیاست ها و ارزیابی برنامه ها برگزار شد.

در دومین روز از این همایش که امشب با حضور دکتر طهرانچی و دکتر جاوید معاونان هماهنگی و برنامه ریزی کشور ادامه دارد، نشست مشترک و تخصصی کارگروه معاونت های هماهنگی و برنامه ریزی کشور برگزار می شود. ، و معاونت توسعه واحد و مدیریت منابع دانشگاه.

در این همایش، دکتر طهرانچی به تشریح وظایف و مأموریت معاونت توسعه و مدیریت منابع در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و اظهار داشت: معاونت توسعه و مدیریت منابع در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی است. ویژگی های کارآمد بر اساس آموزه های دینی و مهم با داشتن سیستم مدیریتی هوشمند، مستقل، متعادل، عدالت محور، پویا و پرانرژی، همراه با جریان یادگیری سازمانی مناسب، انسانی، می توانید سرمایه های فیزیکی و روانی خود را مدیریت و ارتقا دهید. بهره وری.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تحول اقتصادی و مدیریتی را یکی از وظایف معاونت توسعه و مدیریت منابع برشمرد و افزود: ثبات مبتنی بر یادگیری تحول‌آفرین و درآمدزایی از جریان‌های تحقیق و نوآوری مؤثر. علاوه بر تعالی سازمانی و انتقال از مدیریت جزیره‌ای به مدیریت شبکه داده‌ای یکپارچه با بهترین استفاده از سیستم‌های خدماتی، یکی از پنج چرخه تحول‌آفرین در تحول است. سندی عالی از دانشگاه آزاد اسلامی و مورد توجه جدی معاونت توسعه و مدیریت منابع.

دکتر طهرانچی گفت: دانشگاه ها، «ارتقای کیفیت نیروی انسانی» و «ارتقای شفافیت و سلامت اداری» از جمله اهداف این نقطه عطف است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا