جامعه

لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های دیپلماسی شهری در جهت رونق اقتصاد شهری

سخنگوی شهر تهران با اشاره به ظرفیت میزبانی نمایشگاه‌های خواهرخواندگی و مدیریت شهری در تیرماه، بر لزوم بهره‌گیری از توان دیپلماسی شهری برای رونق اقتصاد شهر تاکید کرد.

به گزارش مجله خانواده عبدالمطهر محمدوکانی در همایش امروز (چهارشنبه) نمایشگاه‌های خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری گفت: صادرات فناوری و خدمات مهندسی

وی افزود: در حال حاضر پیشنهادهایی در زمینه هایی مانند بهره گیری از توانمندی های فنی مهندسی شهر تهران و ایجاد فروشگاه های مدنی به پیشنهاد شهرهای کشورهای همسایه وجود دارد. در این نمایشگاه به معرفی توانمندی های مدیریت شهری می پردازیم و هدف آن تقویت مبادلات اقتصادی به ویژه افزایش سرمایه با شهرهای خواهرخوانده است.

محمدانی در ادامه می گوید: وی افزود: در بخشی دیگر از این نمایشگاه، اسناد تاریخی شهر تهران و شهرداری ها برای اولین بار منتشر می شود که بخش های مهمی از این اسناد برای اولین بار منتشر می شود و در بخش های دیگر نمایشگاه، مدیریت شهرها و روستاها پنل تخصصی برای افراد و افراد خارج از مجموعه “در صورت تمایل می توانید پس از تایید لیست پنل ثبت نام کنید.

سخنگوی شهر تهران از دعوت شهرداران یا مدیران، عوامل و سفیران 17 شهر خواهرخوانده تهران به این نمایشگاه خبر داده است. غرفه های مرتبط در شهرهای خواهرخوانده ارائه می شود که استفاده از سفارت رایگان است. .. ضمناً این نمایشگاه در شهرهای بزرگ کشور غرفه دارد.

وی تاکید کرد که: هدف از برگزاری این نمایشگاه تشریح اقداماتی است که برای نخبگان، اصحاب رسانه، تصمیم گیران و تصمیم گیران در حال انجام است و چه اقداماتی در دستور کار قرار دارد.» ما سعی می کنیم در زمان برگزاری جلسات هزینه ها را به حداقل برسانیم و از حامیان مالی استفاده می کنیم. برای برگزاری جلسات اما از سوی دیگر می توان گفت یکی از اقدامات موثر برای افزایش درآمدهای دولت محلی، برگزاری هم زمان همین نمایشگاه و همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در تهران است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا