بین الملل

ده‌ها مزدور و چند افسر سعودی در حمله گسترده پهپادی ارتش یمن کشته شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مجله خانواده ، یحیی ساری سخنگوی ارتش یمن پنجشنبه شب (امشب) در صفحه توییتر خود اعلام کرد که این هواپیمای بدون سرنشین به یک اردوگاه آموزشی ائتلاف سعودی در منطقه الوادیه حمله کرده است .. در داخل عربستان سعودی در نزدیکی مرز یمن.

وی می نویسد که 10 پهپاد تهاجمی قاصف K2 با موفقیت مراکز فرماندهی ، مراکز آموزشی و سایر ساختمانهای پادگان را هدف قرار داده اند. این عمل طی دو روز گذشته انجام شده است.

به گفته یحیی ساری ، در این عملیات گسترده بیش از 60 مزدور از جمله چندین فرمانده کشته شدند. این تعداد افسران عربستان سعودی بودند که کشته شدند.

سخنگوی ارتش یمن تأکید کرد که اسناد این حمله شامل تصاویر و فیلم ها در دسترس و علنی است.


منطقه الوادیه در نزدیکی مرز یمن

این حمله همچنان ادامه دارد ، همانطور که هفته گذشته برخی منابع یمنی نوشتند که هیئت عمانی هنگام بازدید از صنعا از محمد بن سلمان به عبدالملک الحوثی پیامی ارسال کردند. در این پیام آمده است كه دولت سعودی قول داده است كه در ازای متوقف كردن حملات به خاک عربستان سعودی و متوقف كردن آزادسازی مالیبو ، هزینه های بازسازی یمن و تأیید دولت صنعا در شمال یمن را بپردازد.

جنگ یمن هفتمین سال خود را سپری می کند و دولت ریاض اعلام کرد با شروع حمله طی چند هفته کار خود را به پایان می رساند ، اما در سال های اخیر توسط کمیسیون های نظامی و مردمی مورد هدف هواپیماهای بدون سرنشین و موشک قرار گرفته است. ..

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا