بین الملل

امیرعبداللهیان: مذاکرات وین از طریق تبادل پیام‌های مکتوب ادامه دارد

حسین امیرعبدرهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز در گفت و گو با خبرنگار شبکه یمن «المسیله» بر ادامه حمایت ایران از فلسطین تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، وزیر امور خارجه ایران در این خصوص گفت: جمهوری اسلامی همچنان حامی پایتخت کود برای تشکیل یک ملت واحد در تمام سرزمین های تاریخی فلسطین خواهد بود.» «نماز در کود وعده الهی و شهید مقاومت است و خون مردم فلسطین فدا شد. برای تحقق این وعده الهی».

حسین امیرعبداللهیان در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: مطمئن هستم که می توانیم به زودی در بیت المقدس نماز بخوانیم. ما به تبادل پیامک با آمریکایی ها از طریق نماینده اتحادیه اروپا ادامه می دهیم.

امیرعبدرهیان با بیان اینکه هدف ما از این مذاکرات دستیابی به یک توافق قوی و پایدار است، از طرف آمریکایی خواستیم که واقع بین باشد، گفت: تحریم ها در همه زمینه ها، آزادسازی و اخذ ضمانت های مالی یکی از مهم ترین موارد برجام است. دستور کار مذاکرات ما.»

وی در پایان می گوید: «به نظر من آمریکایی ها خط قرمز ایران را به خوبی می دانند. دیالوگ را ادامه دهید. زمانی که توافق حاصل شد، نماینده مذاکره کننده تغییر نهایی را انجام خواهد داد.»

311311

دکمه بازگشت به بالا