اقتصادیکسب و کار برتر

کدام برند دوربین مداربسته از لحاظ میزان فروش رتبه برتر را دارد؟

میزان فروش دوربین های مداربسته

طی سالهای اخیر برندهای مطرح زیادی در سطح دنیا بر سر اخذ رتبه اول در صنعت نظارتی به رقابت و فعالیت جدی پرداخته اند. اما معمولا سه تا پنج رتبه اول کمترین جابه جایی رتبه را داشته اند و سایر برندها هر ساله دچار افت یا خیز فروش می‌شوند.

البته بیشتر آمارهایی که برای رتبه بندی برندهای دوربین مداربسته مورد استفاده قرار می‌گیرند بازار ایران را شامل نمی‌شوند و حتی برخی از بهترین برند های دنیا مانند بوش یا سامسونگ کمترین فعالیت و فروش را در ایران دارند. با این حال رتبه های اول تا سوم دنیا در ایران هم وضعیت فروشی مشابه سایر کشورها دارند.

هایک ویژن - محصولات متنوع

دو رقیب سرسخت این حوزه که عبارت است از هایک ویژن و داهوا، با وجود اینکه هردو از کشور چین هستند، ولی همواره بیشترین تلاش را در جهت قرار گرفتن در رتبه اول تجهیزات نظارتی دارند.

گواهینامه های هایک ویژن

این دو غول بزرگ صنعت نظارت تصویری دنیا از همه جهت در تلاش اند که سهم فروش خود را در کشورهای مختلف بالا ببرند. با اینحال در اکثر سال های قبل رتبه نخست فروش این تجهیزات از آن هایک ویژن بوده است.

البته از انجاییکه کشورهای آمریکا و اروپایی چند سالی است که این دو برند مطرح را به دلایلی از جمله جاسوسی تحریم کرده است، افت قابل توجهی در فروش خود را تجربه کرده اند. ولی با این حال هم همین کشورها همچنان معترفند که محصولات این دو شرکت بسیار به روز و در سطح جهانی و با بیشترین تنوع کالایی تولید و عرضه می‌شوند.

هایک ویژن بیشتر پیشرفت و فروش خود را در کل کشورهای کره زمین مدیون سیاست های دپارتمان تحقیق و توسعه خود است، چرا که باعث شده است هایکویژن همواره پیشتاز فناوری های مبتکرانه و جدید حوزه نظارتی و امنیتی باشد.

مدل مارکتینگ و بازاریابی این کمپانی بزرگ Hike Vision دنیا مدام در حال تقویت و گسترش است و با بهترین سیاست ها توانسته است رضایت مشتریان حقوقی و حقیقی خود را در کلیه نقاط تحت پوشش اخذ نماید.

از میان تمام فناوری ها و امکاناتی که هایک ویژن به محصولات خود افزوده است، می‌توان به برجسته ترین آنها که کاربرد حرفه ای هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی است اشاره کرد. این فناوری نوین که انقلاب جدید و بزرگی در کلیه سطوح علم و تکنولوژی بوجود آورده است به ویژه توانسته است سطح امنیت و کارایی نظارتی کلیه شهروندان و جامعه را ارتقاء دهد.

امروزه با فواصل نزدیک شاهد خبرهای جدیدی از شرکت هایی مثل داهوا و هایک هستیم که نشان از پرده برداری از محصولات هوشمندتر و شگفت انگیز می‌باشند. تشخص چهره، ردیابی مجزا و هوشمند انسان، حیوان و اجسام از جمله قابلیت های جذاب دوربین های مداربسته جدید هستند.

به عنوان مثال به مدد ویژگی تشخیص حرکت یا موشن دتکشن، به راحتی می‌توان از پر شدن بیهوده و غیرضروری هارد های ذخیره سازی فیلم جلوگیری کرد.

سخن آخر اینکه چنانچه قصد خرید با کیفیت ترین و البته گران‌ترین دوربین های مداربسته و دستگاه های ویدئو رکورد را دارید، پیشنهاد ‌می کنیم که از محصولات هایک ویژن هم دیدن بفرمایید و با صرف کمی هزینه بیشتر کالاهای بادوام و باکیفیت تر را خریداری کنید. چراکه هرگونه سهل انگاری در زمینه حفظ امنیت و سلامتی، ممکن است خسارات های زیادی را به بار بیاورد.

 

 

دکمه بازگشت به بالا