اقتصادیکسب و کار برتر

مهاجرت به انگلیس از طریق تحصیل فرزند

تحصیل در انگلستان در مقطع دبستان و بررسی شرایط آن

، به نقل از آفیشیال ملک پور مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل، ، شرایط و قوانین در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار می گیرد. شرایط چیست؟ راه ها و قوانین کدام است؟ سالیانه متقاضیان بسیار زیادی دارد اما در واقع باید با قوانین و در صورت کلی آشنا بشویم که بتوانیم برای و همچنین اخذ با دانش کافی اقدام کنیم. در این مقاله به موضوعات پیرامون از جمله ، قوانین و حتی امکان و در نهایت می پردازیم. شما عزیزان اگر در خصوص نام مدارس انگلستان و شرایط تحصیل در مقطع دبستان در انگلستان دارای سوال هستید می توانید این مقاله را مطالعه نموده و در صورت هر گونه ابهام دیگری با در سراسر دنیا تماس حاصل نموده و با کارشناسان و مشاورین متخصص این موسسه به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید.

اقامت انگلیس ملک پور: شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند.

 شرایط عمومی تحصیل در انگلستان در مقطع دبستان

افرادی که قصد دارند برای برای فرزندانشان اقدام کنند در ابتدا لازم است که با شریط عمومی و اولیه آشنا شوند. قوانین مدارس انگلستان به این صورت است که بچه ها از سن 5 سالگی اجبار به تحصیل می شوند و البته برخی از والدین به اختیار خود از 4 سالگی برای تحصیل فرزندان خود اقدام می کنند. به لحاظ اینکه انگلیس دارای با کیفیت ترین، پیشرفته ترین و عالی ترین سیستم آموزشی در دنیا می باشد، بالاترین سطح امنیت تحصیلی را نیز برای دانش آموزان و دانشجویان بین المللی فراهم کرده است. بسیاری از دانشمندان معتبر و سرشناس در طول تاریخ از کالج ها و دانشگاه های معتبر این کشور تربیت یافته و تحصیل نموده و مدارک علمی خود را دریافت کرده اند. مدارکی که از کالج ها و مدارس و دانشگاه های این کشور صادر می شود در سراسر جهان دنیا معتبر و دارای ارزش خواهد بود. به صراحت می توان گفت که کشور انگلیس که از لحاظ کیفیت و امنیت آموزشی با کشوری نظیر آمریکا رقابت می کند و بهترین مدارس و دانشگاه های جهان در این کشور قرار گرفته اند و از این نظر در برخی موارد از تمام کشورهای جهان پیشی گرفته است.

 پادکست موسسه ملک پور در خصوص هزینه های تحصیل در مدارس انگلیس

برای مشاهده ادامه این ویدئو باید در وب سایت عضو شوید و یا وارد حساب کاربری خود شوید.

عضویت در سایت تنها 30 ثانیه زمان نیاز دارد!

انواع دوره های تحصیلی در انگلستان

در این قسمت لازم است که برای دانش آموزان متقاضی در خصوص و شرایط توضیحاتی را ارائه دهیم. کشوری است که امروزه با توجه به امکانات و موقعیت تحصیلی و فرهنگی بسیار عالی ، امکان تحصیل در تمامی مقاطع در این کشور وجود دارد. بر خلاف تعداد بسیاری از کشورهای اروپایی که بیشتر در مقاطع دانشگاهی دانشجو می پذیرند ، در  این امکان وجود دارد که اشخاصی که تمایل دارند فرزندانشان در  تحصیل نمایند و از بهترین   بهره مند شوند میتوانند فرزندان خود را از دوره ابتدایی یعنی ۶ و ۷ سال برای  بفرستند این امکان حتی برای کودکان ۴ تا ۵ ساله نیز فراهم است و در عالی ترین و مجهز ترین کمپین های آموزشی مشغول به تحصیل  و آموزش می شوند و از همه مهمتر این است که در سنین کم این امکان برایشان محیا می شود که بتوانند در محیط انگلیسی زبان ، مشغول به یادگیری زبان انگلیسی شوند.. پس از اخذ ویزای تحصیلی انگلیس برای کودکان، آن ها می توانند از بهترین شرایط آموزشی در بهره مند شوند. علاوه بر این، طول دوره به 6 یا 7 سال زمان نیاز دارد. حتی برای کودکان 5 تا 6 ساله امکان پذیر است. این دانش آموزان جوان این شانس را دارند که در مراکز آموزشی مجهز و از همه مهمتر در سنین پایین در یک فضای انگلیسی و بسیار پیشرفته تحصیل کنند. تحصیل در برای کودکان بین 5 تا 17 سال اجباری است. دانش آموزان تحصیلات خود را با رسیدن به سن 5 سالگی شروع می کنند و پس از اتمام دوره  GCSE (دوره های بعد از ابتدایی تا دیپلم) در سن 16 یا 17 سالگی دوران تحصیل ابتدایی تا متوسطه آن ها به پایان می رسد. آموزش بین 5 تا 16 سال اجباری است، اما از سن 16 تا 18 سال، دانش آموزان می توانند از طریق سیستم مدرسه به کالج بروند و ادامه تحصیل دهند. ساعات شروع مدارس به طور معمول بین 8 صبح تا 9 صبح شروع شده و  حدود ساعت 3 تا 4 بعد از ظهر به اتمام می رسد سال تحصیلی نیز از ماه سپتامبر شروع و در ماه جولای تمام می شود. در انگلیس دو نوع مدرسه وجود دارد. مدارس دولتی یا روزانه، مدارس خصوصی یا شبانه روزی. فرق بین مدارس خصوصی و دولتی این می باشد که در مدارس خصوصی دانش آموزان مبلغ بیشتری را پرداخت می کنند زیرا خدمات ویژه ایی از آموزش را دریافت می کنند. در زمان پذیرش، شهریه معمولاً می تواند براساس شایستگی علمی دانشجویی یا صرفاً در دسترس بودن امکانات آموزشی پرداخت شود. این مدارس بیشتر برای دانش آموزان بین المللی قابل اجرا می باشد. که این دانش آموزان از خدمات home stay (تحت حمایت بودن خانواده های مورد تایید دولت انگلستان) یا خوابگاه خصوصی می توانند استفاده کنند. اما در مقابل مدارس دولتی که رایگان هستند، برای دانش آموزانی در دسترس می باشد که یا خود مقیم انگلستان هستند و یا والدین آن ها انگلیسی می باشند. در این حالت، توصیه می شود قبل از ارائه درخواست برای حضور دانش آموزان، تحقیقات لازم را انجام شود، زیرا استانداردهای آموزشی در مدارس بسیار متفاوت است.

 فایل صوتی موسسه ملک پور در مورد کالج بلربیز انگلستان

برای مشاهده ادامه این ویدئو باید در وب سایت عضو شوید و یا وارد حساب کاربری خود شوید.

عضویت در سایت تنها 30 ثانیه زمان نیاز دارد!

بهترین زمان مهاجرت برای کودکان | بهترین کشور برای مهاجرت با بچه | مهاجرت از طریق تحصیل فرزند به کانادا

فایل ویدئوی موسسه ملک پور در مورد تحصیل زیر 18 سال در انگلستان

مرورگر شما این فایل صوتی را پشتیبانی نمی کند

تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در انگلستان

تحصیل دوره پزشکی و دندان پزشکی در انگلستان

 اخذ بورسیه تحصیل در انگلستان در مقطع دبستان

دریافت بورس تحصیلی در مقطع دبستان برای دانش آموزان کار راحتی نخواهد بود زیرا باید شرایط خاصی داشته باشند. در چنین شرایطی امکان دریافت فاند یا بورس تحصیلی وجود دارد. به طور مثال نشان دهد که بین میلیون ها نفر که کنکور داده اند این دانش آموز جزء چند نفر اول بوده است. در این زمان اینجا شانس دریافت بورس وجود دارد. اما نکته ای وجود دارد این است که نباید دانش آموز باهوش را با دانش آموز نابغه اشتباه گرفت. نابغه یک دانش آموز خاص و بی مانند می باشد که استحقاق دریافت بورس را دارد. واقعیت این است که دریافت فاند در مقطع دبیرستان کار بسیار سخت و دشواری خواهد بود. اما یک دسته از کمپانی ها هستند که از دانش آموزان نابغه حمایت میکنند و هزینه های تحصیل آن ها را بر عهده می گیرند. سازمانهای خیرخواهانه نیز چنین حمایتی را ارائه می دهند. در انگلیس کالج هایی وجود دارند با هزینه تحصیل سالی 6 تا 7 هزار پوند که با هزینه های زندگی سالی حدود 18 تا 20 هزار پوند خواهند بود. اما کالج از این مبلغ ارزانتر وجود ندارد.

دکمه بازگشت به بالا