اقتصادی

مدیریت برق چاه‌های کشاورزی در مرکز دیسپیچینگ وزارت نیرو عادلانه باشد

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با تاکید بر لزوم نصب کنتور هوشمند چاه‌های کشاورزی گفت: در صورتی مدیریت برق چاه‌های کشاورزی در مرکز دیسپیچینگ وزارت نیرو عادلانه است که همه کشاورزان ملزم به نصب کنتور هوشمند برای چاه‌های آب خود شوند.

ذبیح الله اعظمی در گفت‌وگو با مجله خانواده با اشاره به مدیریت برق حدود ۲۸۰ هزار چاه آب کشاورزی در مرکز دیسپاچینگ وزارت نیرو، اظهار کرد: این نوع مدیریت اتفاق خوبی است اما به این شرط که این کار عادلانه باشد.

وی با تاکید بر لزوم نصب کنتور هوشمند چاه‌های کشاورزی گفت: در صورتی مدیریت برق چاه‌های کشاورزی در مرکز دیسپاچینگ وزارت نیرو عادلانه است که همه کشاورزان ملزم به نصب کنتور هوشمند برای چاه‌های آب خود شوند؛ این عادلانه نیست که مدیریت برق آنهایی که کنتور هوشمند دارند، بر عهده مرکز دیسپاچینگ باشد اما آنهایی که از چاه غیر مجاز یا سوخت‌های دیگر استفاده می‌کنند یا اینکه کنتور چاه‌های آب خود را هوشمند نکردند، از این موضوع مستثنی ‌شوند.

 به گزارش مجله خانواده، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزییات لایحه بودجه ۱۴۰۳، در مصوبه‌ای تکالیفی را برای وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو جهت کنتورگذاری هوشمند چاه‌های کشاورزی تعیین کردند.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا