عمومی

انتقال زیرساخت‌ها به شرکت‌های کشاورزی رایگان می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علیرضا بزرگی گفت: مراسم افتتاح پروژه ۷ هزار هکتاری اولویت دار زهکشی اراضی گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد. ..

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی بیش از 40 سال است که در کشور تأسیس شده است و بیشتر پیشرفت‌های حوزه صنعت عمدتاً مرهون توسعه شهرک‌های صنعتی است.

بسرقی افزود: سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت و بلندمدت در بخش کشاورزی مانع ورود سرمایه‌گذاران به این بخش است و باید به آن رسیدگی شود.

وی بیان می کند: منابع شرکت شهرک های صنعتی طی هشت سال گذشته تنها 500 میلیارد تومان بوده است اما با بودجه 1401 تمام محدودیت های مالی باعث افزایش 500 درصدی بودجه شرکت شهرک های کشاورزی شده است.

بسرقی گفت که منطقه صنعتی رشد کرد زیرا زیرساخت ها توسط دولت به صورت رایگان به دروازه های روستا تحویل داده شد. زیرساخت ها توسط دولت به صورت رایگان به درب شهرک های کشاورزی برده می شود که بسیار عالی است. انقلابی در بخش شهرک سازی کشاورزی

مدیر عامل شهرستان کشاورزی گلستان توضیح داد: در سفر رئیس جمهور 120 میلیارد تومان به شهرستان کشاورزی واگذار شد که می تواند برای رشد این شهرک موثر باشد.

وی گفت: از زمان آغاز به کار دولت جدید، 20 شهرک کشاورزی افتتاح، 30 شهرک معلق بازگشایی شده و ساخت 12 شهرک جدید در دستور کار قرار گرفته است.

زهکشی 7 هزار هکتار از اراضی اولویت دار در گرستان و افتتاح بزرگترین زنجیره تخم مرغ در گمبادکاو که از امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی آغاز به کار کرد، حاصل حمایت دولت از بخش کشاورزی و ابراز امیدواری است. این روند ادامه خواهد داشت. یک کشاورز ملی شوید.

دکمه بازگشت به بالا