استان ها

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی منصوب شد

حسین کارانتالی ، دبیر شورا و معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرکزی و شعبه اراک ، فرانزا راشان را به عنوان رئیس مرکز رشد دانشگاه منصوب کرده است.

در مراسمی که امشب برای معرفی زرافشان در دانشگاه آزاد اراک در عراق برگزار شد ، کلانتر با مدیر مرکز توسعه دانشگاه آزاد اسلامی در ایالت مارکیازی صحبت کرد: “این از نوآوری و خلاقیت محققان جوان به ویژه دانشجویان پشتیبانی می کند.”

وی رونق اقتصادی اقتصادهای منطقه ای و ملی را بر اساس دانش و فن آوری پیشرفته ، ایدئولوژی و پیوندهای سرمایه داری ، ایجاد هسته اصلی برای تشکیل شرکتهای دانش بنیان و ایجاد فضاهای مناسب برای تجارت ارتقا می بخشد. من کمک کردم. نتیجه لیزر از نظر فنی ، مدیر مرکز رشد دانشگاه پایه و اساس مدیر مرکز رشد دانشگاه را برپا می کند تا یک شرکت کوچک دانش بنیان و دانش بنیان را تأسیس کند و یک برنامه و بودجه سالانه برای مرکز رشد تهیه کند. از آنها خواستم آنها را به شورای دانشگاه ارسال كنم.

دبیرکل شورای محله مركزی با كمك اساتید ، كاركنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه ماركدی ، در مقابله با فن آوری ، نوآوری و تحقیقات كاربردی و ایجاد تغییر اساسی در دانشگاه مؤثر است. من انتظار دارم که شما چنین اقداماتی را انجام دهید.

پلیس نظارت بر فعالیت واحدهای فناوری در مرکز رشد ، تحقیق و اجرای کامل آیین نامه ها و دستورالعمل های مرکز رشد ، اجرای چالش های کارآفرینی و فناوری در واحدها و مراکز آموزش دولتی ، و عملکرد شش ماهه مدیرکل مرکز کارآفرینی و رشد دانشگاه برای تعامل بیشتر و ارائه گزارش به شهر و مؤسسات خارجی و داخلی در حوزه یکی از مهمترین کارها.

به گزارش آنا ، عضو شورای ویژه مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری در مارکاج ، عضو انجمن بین المللی امنیت و فناوری رایانه ای IACSIT و دبیر شورای مدیریت فعالیت های علمی مارکیج در سمتهای مدیریتی فرنسا رفشان است. رکوردهایی مانند دانشگاه آزاد اسلامی اراک.

انتهای پیام 4121/4062

دکمه بازگشت به بالا