استان ها

مخترع جوان آماده همکاری در طرح‌های پژوهشی و تولیدات صنعتی/ اختراعی که با هزینه شخصی به ثمر نشست

در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری آنا در کازرون ، حسین دارتاج ، که یک محصول کاملاً گیاهی برای پیشگیری از ریزش مو در دانشگاه کازرون از دانشگاه آزاد اسلامی اختراع کرد ، در سال 1975 متولد شد و گفت که وی دانشجوی سال آخر پزشکی پزشکی است من مهندسی کردم چه زمانی محصول در این دانشگاه به ذهن شما خطور کرد؟ وی اظهار داشت: این حق اختراع در ترم اول به دلیل ریزش موی خودم و نیاز به این محصول در جامعه اعطا شد. هدف من شروع فعالیت استارتاپی در سطح ملی بود.

وی اهداف این اختراع ، مکانیک اختراع و کارایی و کاربرد آن را شرح داد. هدف من از اختراع این محصول ابتدا خدمت به مردم ، سپس کسب درآمد ، راه اندازی و ایجاد شغل بود.

مخترع تمام محصولات ضد موی گیاهی گفت: عملکرد محصولات کاملاً گیاهی Crown تقویت فولیکول های مو و جلوگیری از ریزش مو با تأمین مواد معدنی و مواد معدنی لازم به فولیکول های مو است. از رشد مجدد مو جلوگیری می کند.

دانشجوی ترم آخر مهندسی پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون افزود: محصولات کاملاً گیاهی ضد ریزش برای همه افراد از 10 تا 65 سال مبتلا به ریزش و کم پشتی مو مفید است. 6 ماه استفاده از مسئله

شامپوی رفع موهای زائد

به این سوال پاسخ دهید که آیا نمونه خارجی این محصول و اختراع وجود دارد؟ وی اظهار داشت: بازار محصولات موزدایی با بسیاری از نمونه های داخلی و خارجی بسیار اشباع شده است. اما آنچه محصول ما را از سایر محصولات متمایز می کند این است که کاملا گیاهی است و هیچ عارضه ای ندارد. این محصول نتیجه چهار سال آزمون و خطا است. بنابراین ، از میزان رضایت بسیار بالایی برخوردار است.

او توضیح داد: “همه محصولات در دنیا میزان نارضایتی دارند و محصولات کاملاً گیاهی برای جلوگیری از ریزش مو 89٪ رضایت مشتری را دارند.”

مخترع محصول پیشگیری از ریزش موی گیاهی ، هزینه تولید از نمونه اولیه به محصول را به خاطر آورد. هزینه ساخت محصول بسیار مناسب است و تولید آن از 0 تا 100 بسیار سودمند است. اما به دلیل وجود محصول در بازار ، اعلام هزینه و قیمت آن جایز نیست.

دانشجویان سال آخر مهندسی پزشکی در واحد کازرون به این س answeredال پاسخ دادند که آیا از طریق م institutionسسه ، ارگان یا دانشگاهی از طریق ایجاد این دستگاه ، محصول یا اختراع ، کمکی یا کمکی ارائه شده است؟ وی تأکید کرد: روش ثبت این محصول فقط یک ایده بود اما تا ثبت نهایی و بهره برداری از محصول هیچ حمایتی از دانشگاه کازرون آزاد یا اداره شهر کازرون صورت نگرفت. نتیجه.

دارتاجی در مورد تولید انبوه این اختراع به آنا گفت و گفت که تولید توسط موسسات یا گروه های ویژه مورد استقبال قرار می گیرد. “محصولات ثبت شده با نام تجاری محصولات گیاهی Dortage در حال حاضر در تولید انبوه است. اما تاکنون ، هیچ آژانس یا سازمانی خاص از این محصول استقبال نکرده است. البته ، ما انتظار داریم که همه تلاش خود را انجام دهند ، نه اینکه آغوش بکشند ، اما ما آماده همکاری هستیم با پروژه های تحقیقاتی و محصولات صنعتی

انتهای پیام / 4103/4062 /

دکمه بازگشت به بالا