استان ها

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور قزوین در دهه محرم  

مجله خانواده/کازوین فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین از در نظر گرفتن مقدمات ایاب و ذهاب برای ایام پایانی دهه اول محرم و تردد هیئت های مذهبی و برپایی مراسم عزاداری خبر داد.

سرهنگ مهرداد حسن پور با دلجویی از سرور و سالار شهیدان و شهدای ماه محرم و سید، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: امسال در شهر برای تمامی مساجد، تقیه ها و امامزادگان حمل و نقل ویژه در نظر گرفته شد.

او ادامه داد: در این مدت همکاران ما در قالب اکیپ های خودرویی و عابرین پیاده، ایمنی راه را برای مراسم عزاداری تامین می کنند.

این مقام انتظامی با درخواست از مسئولان کمیسیون برای همکاری با پلیس گفت:

وی بیان کرد: همکاری و همدلی بین نیروی انتظامی و مسئولان مذهبی وجود داشت و در جلسات متعدد هماهنگی های لازم انجام شده بود تا عزاداران حسینی بدون مشکل به عزاداری بپردازند که انجام می شود.

سرهنگ حسن پور گفت: تردد کامیون ها در جاده منتهی به مراسم از ساعت 20 الی 1 بامداد ممنوع شد و عزاداران اعلام کردند اکثر این عزیزان سیاه پوش بودند و با توجه به لباس هایی که می پوشید توصیه می شود در زمان احتیاط باشید. عبور از خیابان. .

روز پنجشنبه 22 مرداد 1401 خیابان باغ دبیر تا میدان تهران قدیم و کل خیابان بادویر از میدان تهران قدیم تا چهارلحا شهدا از ساعت 20 تا پایان سال تعطیل است. مراسم عزاداری

همچنین جمعه 14 مردادماه از چهارراه بانک ملی به نشانی میدان آزادی به سمت بلوار خیام، از پل طالقانی تا بلوار خیام، از پل طالقانی تا شیطان باگ، از میدان شهدا تا میدان آزادی، از ساعت 20 مراسم عزاداری تعطیل است. تا پایان

وی گفت: روز شنبه 24 مرداد خیابان نادری از ساعت 20 به سمت میدان آزادی و چهارراه شهبانی، بزرگراه اسدآبادی به خیابان انصاری و چهارراه بازار به سمت مروی و چهارراه انصاری مسدود می شود.

این افسر نیروی انتظامی تمامی مسیرهای منتهی به امامزاده حسین، شبانه روز عاشورا، جاده نادری تا چهارراه شهبانی، جاده بازار به جاده انصاری، جاده شهبانی، جاده شربانی به سلامگه، جاده منتظری به سلامگه، ایلنگاز دید را برجسته می کند. گذرگاه به بخش پذیرش مسدود شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما متعهد هستیم که امنیت مراسم عزاداری خود را به بهترین نحو ممکن تضمین کنیم تا بتوانیم راه پیشوایان سرور و سالار شهیدان را ادامه دهیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا