استان ها

تفکر انقلابی در نیروهای سپاه جریان دارد

مجله خانواده/ کرمان به گفته استاندار کرمان تفکر انقلابی در ارتش سپاه جریان دارد و در جریان سیل اخیر مجموعه سپاه کمک اداری دولت بود. با کمک نیروهای بسیج و سپاه سیل زدگان به مکان امن منتقل شدند و این نیروها با تمام نیرو و تجهیزات خود امدادرسانی کردند. .

محمدمهدی فداکار ظهر ششم شهریور به مناسبت هفته دولت در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله کشور، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و بهنر، جامعه مسلمین در خدمت مردم و شهیدان رجایی و وانا نیز گفت: با وجود مدت کوتاهی که در دولت داشتند، آثار بزرگی از خود به جای گذاشتند و 41 سال بعد همچنان الگوی عمل بودند.

او ادامه داد: نیروهای سپاه افرادی هستند که همیشه در صحنه هستند و در شرایط بحرانی، اقتصادی، سازندگی، دفاعی، نظامی، امنیتی و سیاسی نقش موثری دارند.

ما می دانیم که مردم مستحق خدمت هستند و وظیفه ماست که در هر زمان که نیاز به کمک دارند یا تهدید به آسیب می شوند در کنار آنها باشیم. امیدوارم این همکاری با تمام امکانات و قدرت برای خدمت و کمک به مردم پایدار بماند. مردمی که خط قرمز ما برای خدمت هستند.» این مقاله بخشی دیگر از سخنان فداکار در دیدار با فرمانده سپاه تلوله استان کرمان بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا