استان ها

ایجاد ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار شغل با افتتاح طرح‌های نیمه تمام حوزه صنعت و صنایع معدنی

به گزارش مجله خانواده در آذربایجان غربیبابک دین پالاست ، معاون رئیس تسهیل و رفع موانع در آذربایجان غربی ، به عنوان تماشاچی بازدید از پروژه های تولیدی و صنعتی اولمیا به خبرنگاران گفت. و صنعت ملی. با سرمایه گذاری 1.2 میلیارد تنی.

وی اشاره کرد که: از این تعداد پروژه نیمه تمام ، 3850 پروژه بیش از 80٪ پیشرفت فیزیکی دارند و برای تکمیل آنها به 1.85 تریلیون تومان اعتبار نیاز دارند. در صورت تحقق این موارد و استفاده از این طرح ها ، می توان 2 میلیون و 300 شغل جدید ایجاد کرد.

معاون توسعه و حذف موانع با اشاره به احیای مجدد واحد تولیدی زابوسان اولمیا ، گفت: “این پروژه تجهیز و ساخت واحدهای تولیدی را از سال 1988 آغاز كرد. آذربایجان غربی این موانع برطرف شده است.

دیناپارست گفت که سرمایه گذاری این پروژه 100 میلیارد تومان برآورد شده و تأكید كرد كه فاز اول واحد تولیدی طی 20 روز آینده به بهره برداری می رسد و 400 نفر در آن اشتغال دارند. ما همچنین می توانیم از فاز دوم این پروژه برای ایجاد 800 شغل اضافی استفاده کنیم.

وی ابراز امیدواری برای احیای مجدد برخی واحدهای راکد در این ایالت و یادآوری وی برای حمایت از سایر واحدهای تولیدی: در ارتقا promotion و رفع موانع داخلی در چند هفته گذشته بسیاری از واحدها در آذربایجان غربی و تصمیم گیری برای حل مشکلات برنامه ریزی تولید موانع آنها پذیرفته شد

امروز دینا پالاست از واحدهای فولادی اولمیا ، زابوسان ، دلایران ، آزلان صنعت ، اورمودشت ، تاتائو و آذرباتاری بازدید کرد.

48

دکمه بازگشت به بالا