استان ها

ایجاد نشاط اجتماعی در اردوی معرفتی و تشکیلاتی دانشجویان

به گزارش گروه محلی آنا پرس از قوچان، اسان پولادی، یکی از تماشاگران برگزاری اردوهای معرفتی و سازماندهی شده برای فعالان این عرصه. فرهنگی این اردو که در دانشگاه آزاد اسلامی قوچان برگزار شد برای اولین بار در این دانشگاه برگزار شد. این اردو نشاط اجتماعی دانش آموز را به دوران پس از تاجگذاری رساند.


بیشتر بخوانید:

جزئیات اردوی معرفتی فعالان فرهنگی در واحد مشهد و کوچان


جباد مهدابی رئیس شورای رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کولاسان با تشکر از برگزارکنندگان دانشگاه آزاد اسلامی کوچان و این اردو گفت: آنها باید برای آینده کشور تربیت و تقویت شوند. “

او اضافه کرد: یکی از بهترین مکان‌ها برای ایفای نقش برای دانش‌آموزان و نسل جوان، کار گروهی و سازماندهی است. دانش‌آموزان در کار سازماندهی شده اهدافی را تعیین می‌کنند و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. همانطور که یاد می‌گیرند، یاد می‌گیرند دوستان خود را بشناسند، آسیب‌ها و شکست‌ها را شناسایی کنند. ، و یاد بگیرید که همیشه در کار فرهنگی فراز و نشیب وجود دارد.

رئیس شورای رهبری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: “”

مهدوی نسب گفت: «هدف این دوره آموزشی قطعاً در دوران پس از کرونا و دور از محیط دانشگاه و فضای فرهنگی مفید است، این یک دوره آموزشی است.

وی در خصوص برنامه اصلی امسال و حضور دانشجویان گفت: کمین با محوریت دو اصل طلایی قرآن و اطلس که عواملی هستند که جامعه را از انحطاط و مقاومت در برابر فرهنگ و اعتماد به جوانان نجات می دهند. تزکیه و تزکیه با بحث تربیتی با نسل آینده مشارکت معلم در یکی از برنامه های در حال پیگیری است.

اردوهای معرفتی و سازماندهی شده فعالان فرهنگی از مصادیق جهاد است

دانشجویی و معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کراسان رزبی نیز گفت: مهمترین هدف اردوی اپیدمیولوژیک و سازماندهی شده فعالان فرهنگی که در دانشگاه آزاد اسلامی کوچان برگزار شد، پیروی از فرامین مقام معظم رهبری است. این دوره است.

حجت الاسلام رضا عباسپور ادامه داد: ارتقای جایگاه دانش و تفکر در کار فرهنگی، تبیین اصول و مبانی سازمان، استفاده از مرحله دوم برای آماده سازی و استخدام جوانان موفق، نظام زندگی اسلامی، سواد رسانه ای و اخلاق در فضای مجازی که آموزش و ترویج مهارت های عمومی مورد نیاز جوانان، برگزاری کارگاه های تخصصی مشاوره با اساتید و برگزاری مسابقات عمومی در این اردو هدف دیگر.

در پاسخ به این سوال که چرا دانشگاه آزاد اسلامی واحد کوچان برای این اردو انتخاب شد؟ وی بیان می کند: این واحد دانشگاهی در مسائل فرهنگی پیشرو است و جایگاه والایی دارد، ما معتقدیم اردو در خارج از مشهد برگزار می شود و باید به واحد شهرستان نگاه فرهنگی شود و حاصل واحد دانشگاهی است.» داشتن آن مهم است.

انتهای پیام/41117/4062/

دکمه بازگشت به بالا