ارزش ۷ هزار میلیارد ریالی طرح های عمرانی در حال اجرا در منطقه آزاد کیش

بر اساس اخبار آنلاین از کیش ، در سالهای اخیر گروه مهندسی عمران این سازمان برنامه های توسعه بسیاری را در زمینه فرودگاهها ، بنادر و زیرساختهای شهری در دستور کار قرار داده است تا سطح کیفی خدماتی را که به ساکنان ارائه می دهد بهبود بخشد. گردشگران و سرمایه گذاران منطقه.

تکمیل ترمینال جدید فرودگاه ، تکمیل باند جنوبی و به روزرسانی سیستم روشنایی آن ، تهیه تجهیزات ناوبری و کمک ناوبری و عملکرد مطابق با استانداردهای مطلوب آلاچیق جدید بخشی از برنامه انجام شده توسط معاون و مدیر در فرودگاه است. این بنیاد سازمان منطقه آزاد کیش در بخشهای مختلف است.

توسعه آخرین فن آوری و تجهیزات بندری ، ساخت فاز دوم و بهره برداری از ترمینال کانتینر در بندر کیش ، بهره برداری از اسکله 35000 تنی ، توسعه نیروی دریایی و توسعه بندر چاراک و آهوتاب بندر نیز برنامه هایی برای این مجموعه است. توسعه و گسترش زیرساخت های بندری جزیره. همچنین ، توسعه تاسیسات تصفیه فاضلاب و شبکه های حمل و نقل فاضلاب ، بهبود زیرساخت های شهری از جمله تأمین آب شیرین و برق پایدار ، مهمترین نگرانی برای کارکنان منطقه کیشفری است. برای مهندسی عمران.

براساس این گزارش ، ساخت ترمینال جدید در فرودگاه بین المللی کیش ، تکمیل هلیکوپترها و هلیکوپترهای فرودگاه ، احداث پایگاه های سوخت گیری فرودگاه و ساختمانهای امنیتی پرواز و بازسازی سقف های ساختمان فرودگاه. مهمترین فعالیت سرمایه گذاری شده توسط دولت منطقه آزاد کیش 150 میلیارد واقعیت را اداره می کند.

نوسازی و نوسازی انبارهای داخلی شماره 5 ، 3 و 7 ، تعمیر در مقیاس کوچک 11 انبار بندر تجاری ، آتش نشانی و آتش نشانی ، ساخت انبار بندر تجاری غربی با سیستم حمل و نقل دریایی ، پست خرید و ساخت GIS ، فارس یک پروژه روشنایی خورشیدی در Bay Expressway و ساخت سازه SBR برای ماژول دوم تصفیه خانه فاضلاب شمال از دیگر پروژه های توسعه ای در جزیره کیش است که بیش از 520 میلیارد ریال هزینه دارد.

احداث مدرسه کلاس هجدهم تازه ساخته شده ، بازسازی و بهسازی سالن های اسکواش و مرمت و تقویت کاخ مرجان در مقیاس واقعی 300 میلیاردی یکی از پروژه های در حال انجام در زمینه مهندسی عمران سازمان منطقه آزاد کیش است. ..

شایان ذکر است شروع عملیات عملیاتی یا اجرایی 24 پروژه توسعه دیگر در بخشهای صنعتی ، نیمه صنعتی ، خدماتی ، گردشگری و بازرگانی با سرمایه گذاری 33752 میلیارد دلار و سرمایه گذاری ارزی 23 میلیون دلار و در سال حضور رئیس جمهور ژاپن ، 250،000 دلار و 100.7 میلیون یورو در کنفرانس ویدیویی در پایان ماه ژوئن به دست می آید.

46

دکمه بازگشت به بالا