عمومیکسب و کار برتر

خدمات اقامتگاه بوم گردی

در ادامه این گفتار مشروح مجله اینترنتی اطلاعاتی در مورد امتیازات مربوط به رتبه بندی اقامتگاه های بوم گردی ارائه می شود. اما ناگفته نماند که فراتر از نکات و الزاماتی که قانون برای رتبه‌بندی و بهره‌برداری از اقامتگاه‌های بوم‌گردی تعیین کرده است، ویژگی‌هایی برای دکوراسیون ویلا وجود دارد که هر اقامتگاه بوم‌گردی در فضای رقابتی امروز صنعت گردشگری ایران باید از آن برخوردار باشد:

– اقامتگاه های توریستی صرف نظر از کلاس 1 یا 3 بودن باید کاملاً تمیز باشد.

– سایت های بوم گردی چه در مناطق سردسیر شمال غرب و چه در مناطق گرمسیری جنوب کشور باید مجهز به تجهیزات سرمایشی و گرمایشی با کیفیت و سالم باشند.

– برای تبلیغ مکان خود و پاسخگویی بهتر به نیازهای مشتریان، بهتر است یک اقامتگاه توریستی کادری آموزش دیده و آشنا به یک زبان خارجی داشته باشد.

– وجود اقامتگاه گردشگری در شبکه های اجتماعی برای رفاه حال بازدیدکنندگان مناسب است.

– اقامتگاه های بوم گردی ارزش ارائه امکان تهیه غذاها و نوشیدنی های سنتی، بومی و محلی را دارد که پاسخگوی درخواست ها و نیازهای مسافران باشد.

– فروش مواد غذایی، مواد غذایی، صنایع دستی، کتاب و بروشور در مناطق گردشگری بلامانع است و می تواند منبع درآمدی برای شرکت باشد. مخصوصا گردشگران خارجی.


– اقامتگاه های بوم گردی زمانی بهتر است که به جاذبه های گردشگری اصلی شهر یا روستا نزدیک باشد. موقعیت منطقه گردشگری نقش مهمی در کسب درآمد و سایر مناطق گردشگری مجاور دارد.

نزدیک به 1000 سایت بوم گردی در 31 استان کشور مجاز به فعالیت هستند و پیش بینی می شود در دوره پسا کرونای ایران 1400 سایت بوم گردی در کشور و تعداد گردشگران داخلی و خارجی باشد. علاقه به زندگی در این مناطق فرهنگی و هنر افزایش می یابد. ممکن است اضافه کنم تاریخی است.

بنابراین سرمایه گذاری در ساخت و بهره برداری از شهرک های بوم گردی ایران در قرن پانزدهم گام مهمی برای ایجاد ثروت و رهبری و کارآفرینی اجتماعی است. به ویژه مناطق گردشگری ایران مانند شیراز، اصفهان، یزد، تبریز و استان های شمالی و مذهبی کشور فرصت مناسبی برای ساخت اقامتگاه های بوم گردی و کسب درآمد از این راه دارند.

برای طراحی اقامتگاه بومگردی واقعا حس طبیعت گردی و گردشگری فرهنگی را القا می کند و حس زندگی به سبک سنتی را القا می کند. اقامتگاه های بوم گردی در ایران امروزه جاذبه ای برای پایداری مناطق گردشگری و مقصد گردشگری کشور هستند و مردم و مسئولان باید به این توانایی توجه کنند. زیرا بهترین محرک توسعه اقتصادی روستایی است و از مهاجرت به شهرها جلوگیری می کند.

با خرید اینترنتی بلیط قطار از طریق سافارمارکت می توانید با حمل و نقل سریع، ارزان و مطمئن در کشور سفر کنید و از گردشگری طبیعی و تاریخی ارزان و راحت لذت ببرید.

دکمه بازگشت به بالا