رد ادعای حضور میناوند و انصاریان در ویژه‌برنامه صداوسیما

صداوسیما

معاون روابط عمومی سازمان نظام پزشکی با رد ادعای مدیر روابط عمومی سازمان نظام سلامت مبنی بر عدم نظارت وی بر استودیوی ضبط ، یادآوری کرد که حضور مهرداد میناوند و علی انصاریان در برنامه شهرآورد شکل گرفته است. در شبکه اینترنت ، نه در رادیو.

حمید خواجه نژاد ، مدیر روابط عمومی رادیو و تلویزیون ایران در مصاحبه با مجله خانواده ، با استناد به اظهارات حسین کرمانپور ، مدیر روابط عمومی سازمان نظام بهداشت ، تلویحاً ادعا می کند که مهرداد میناوند به تاج آلوده است. حضور میناوند و انصاریان هیچ ارتباطی با برنامه های تلویزیونی یا رسانه ملی ندارد و ما میزبان این عزیزان در تلویزیون نیستیم. ویژه برنامه شهرآورد در تهران. دو مقام ارشد در یکی از نمایش های تلویزیونی اینترنتی شرکت کردند. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، تولید برنامه های زنده و ضبط شده در استودیوهای رادیویی از یک پروتکل بهداشتی پیروی می کند.

معاون روابط عمومی صدا و سیما همچنین گفت: در استودیوهای رادیو و تلویزیون ، مواد ضد عفونی کننده در دسترس همه همکاران و مهمانان است و همه ملزم به استفاده از ماسک هستند. فضای استودیو نیز به طور منظم ضد عفونی می شود. در فضای استودیو ، اگر فاصله اجتماعی مورد نیاز حفظ شود ، ماسک را بردارید تا به بحث زیبایی توجه کنید ، اما اگر برنامه همزمان میزبان چندین مهمان است ، از ماسک استفاده کنید. بسیار توصیه می شود. همچنین ، در پشت صحنه ، همه همکاران باید از ماسک استفاده کنند.

خواجه نژاد با اشاره به توئیتی از سوی مدیر روابط عمومی سازمان نظام های پزشکی تکرار کرد: “این کاملاً درست نیست که آنها در برخی برنامه ها ذکر کرده اند و مشاهده کرده اند که پروتکل رعایت نشده است.” هم مرکز بهداشت رادیو و تلویزیون و هم ستاد ویژه کرونا دفتر ریاست جمهوری برنامه های ضبط و ضبط مستقیم دارند. زیرا نظارت بر انطباق با پروتکل سلامت. “

وی ادامه داد: هر روز یک همکار بهداشت رادیو و تلویزیون در ورودی سیستم رادیو و تلویزیون قرار دارد و از طریق دماسنج دمای مشتری و همکار را کنترل می کند. “این نظارت در کانال تلویزیونی است. جدی است که ورودی پخش و استودیوی ایستگاه تلویزیونی وجود دارد و اگر کسی علائمی دارد ، می توانید از حضور آن شخص در پخش و استودیوی ایستگاه تلویزیونی جلوگیری کنید. ..

معاون روابط عمومی صدا و سیما گفت: برخی رسانه ها تصویری از حضور دو ورزشکار در برنامه “شوتبال” مربوط به اردیبهشت سال گذشته و عکسی از حضور دو ورزشکار در یک برنامه خارجی داشتند. به من یادآوری کرد که یک فیلم داشته باشم . من برای ادعای مدیر روابط عمومی از رادیو استفاده کردم ، اما به طور اتفاقی توجهم را به نمایش شیمانو معطوف کردم.

در پایان ، کاگنهاد به امید سلامتی علی انصاریان در زندگی مهروداد میناوند طلب آمرزش و آرامش کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا