فرهنگ و هنر

صداوسیما روز پخش مناظره ها را تغییر نمی دهد

صداوسیما بر برگزاری مناظره انتخاباتی کاندیداها در روزهای 17 ، 21 و 25 کردادو تأکید کرد.

به گزارش مجله خانواده ، برخی گمانه زنی ها و اخبار رسمی نشان می دهد که با پخش یک مسابقه فوتبال ، تاریخ پخش مناظره این کاندیدا تغییر می کند ، اما مدیران روابط عمومی صدا و سیما می گویند ساختار تلویزیون در یک روز است. سازمان تاریخ اعلام شده توسط این گفت: “طبق آنچه در برنامه قبلی اعلام شده بود و در قرعه کشی اعلام شده بود ، بحث ها در 17 ، 21 و 25 ژوئن برگزار می شود و زمان هر بحث 3 ساعت خواهد بود. “

در همین حال ، محمد حسین رنجبالان تأکید می کند که این بحث کاملاً خارج از زمان مسابقه فوتبال تیم ملی مقدماتی جام جهانی پخش خواهد شد و این موضوع از ابتدا مورد توجه قرار گرفته است.

سخنگوی رادیو و تلویزیون ایران بر پخش مناظره در همان روز تأکید کرده است ، اما سید اسماعیل مصعبی سخنگوی مبارزات ملی در کنفرانس مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری امروز گفت. وی در سخنرانی خود اعلام کرد: برنامه مناظره نامزدهای ریاست جمهوری همزمان با یک مسابقه تیم ملی فوتبال در بحرین همزمان شد و در نتیجه برنامه مناظره نامزدهای ریاست جمهوری توسط وزیر کشور اصلاح شد.

وی گفت: “کمیسیون تصمیم گرفته است بحث را در 16 ، 20 ، 24 یا 18 ، 22 ، 26 ژوئن به تعویق بیندازد.”

براساس این گزارش مجله خانواده ، زمان دقیق بحث در روزهای 17 ، 21 و 25 ژوئن توسط صدائی آزادی در زمان پخش خبر اعلام نشده است.

مرتضی حیدری مسئولیت انجام این مباحث را طی دو دوره گذشته بر عهده داشته و از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا