انتقال ارز از کانادا به حساب بانکی در ایران با کم‌ترین نرخ

یکی از کشورهایی که امکان مهاجرت به آن از کشورهای دیگر وجود دارد، کانادا است. دلیل این امر شرایط خاص و مساعد اقتصادی این کشور و فرصت های شغلی فراوان در آن است. تعداد زیادی از جوانان ایرانی برای کار و درآمد بهتر یا حتی زندگی و تحصیل به کانادا مهاجرت می کنند. یکی از دغدغه های افراد هنگام مهاجرت به کانادا عدم اطلاع از نحوه جابجایی و انتقال پول از کانادا به ایران است. ایران یکی از کشورهایی است که بیشتر تحریم های بانکی سایر کشورها را در بر می گیرد. بنابراین لازم است با روش های انتقال وجه و حواله به ایران از کانادا آشنا شوید تا بتوانید از این روش استفاده کنید.

راه های ارسال پول به ایران از کانادا

روش های مختلفی وجود دارد که به وسیله آنها می توانید با خیال راحت پول از کانادا به ایران انتقال دهید. این راه حل ها را یکی یکی ارائه خواهیم کرد.

انتقال وجه به ایران از کانادا با وسترن یونیون:

شعبه های وسترن یونیون یکی از راه های مطمئن انتقال پول به ایران از کانادا می باشد. وسترن یونیون یک شرکت آمریکایی است که در ایران شعبه ندارد اما شعبه هایی از این شرکت در کشورهای دیگر وجود دارد که می توان از آنها برای انتقال پول استفاده کرد.با وجود اینکه این شرکت در کشور ما شعبه ندارد، صرافی metaexchanges.ca در کشورهای دیگر مبادله و انتقال پول می دهند و شما می توانید پول مورد نظر خود را به حساب فردی در ایران واریز کنید.

افراد می توانند با مراجعه به شعب وسترن یونیون مرتبط با صرافی یزدی ایران در کانادا، پس از ارائه پاسپورت و تایید هویت، مبلغ مورد نظر را به حساب مقصد واریز کنند. این روش انتقال سرعت بالایی دارد که یکی از مزیت های انتقال پول به ایران از کانادا می باشد.

انتقال پول از کانادا به ایران با سوئیفت
انتقال پول از کانادا به ایران با سوئیفت به دلیل امنیت بالا به یکی از پرطرفدارترین روش ها تبدیل شده است. این روش یکی از امن ترین راه های انتقال پول در بین سیستم های انتقال پول بین المللی است. سوئیفت می تواند مقادیر زیادی پول را انتقال دهد و حتی برای پرداخت بین دولت ها استفاده می شود. کسانی که در کانادا زندگی می کنند برای استفاده از این سیستم باید یک حساب بانکی در این کشور ایجاد کنند و پس از تماس با موسساتی که دارای حساب سوئیفت هستند مبلغ مورد نظر را واریز کرده و پس از 3 تا 5 روز کاری این مبلغ به صورت نقدی پرداخت می شود.

انتقال پول از خارج به ایران توسط صرافی | سقف انتقال پول از خارج به ایران

به حساب هدفانتقال وجه از کانادا به ایران با مانی گرام
یکی دیگر از راه های انتقال پول و حواله از کانادا به ایران مانی گرام است. این روش یکی از سیستم های پرداخت آنلاین محسوب می شود که برای خریدهای آنلاین و پرداخت هایی که به صورت آنلاین امکان پذیر است مناسب است. در مانی گرام هزینه انتقال وجه بر اساس مقدار پول جابجا شده محاسبه می شود که نسبت به روش های دیگر هزینه کمی دارد.

برای انتقال وجه با سامانه metaexchanges.ca باید یک حساب کاربری در این سامانه ایجاد کنید و سپس با وارد کردن اطلاعات لازم در مورد گیرنده و مبلغ حواله، آن را از کانادا به ایران منتقل کنید. برای برداشت پول از این سامانه باید به دفاتر آن مراجعه کرده و با حضور در این مکان این کار را انجام دهید. البته امکان برداشت آنلاین وجه به روش مانی گرام برای کاربران ایرانی نیز وجود دارد. بنابراین شما می توانید آن را به راحتی انجام دهید. بد نیست بدانید با مانی گرام به عنوان روش انتقال پول از کانادا به ایران می توانید حداقل 50 دلار و حداکثر 8000 دلار را انتقال دهید.

هزینه و هزینه ارسال پول از کانادا به ایران
اگر قصد ارسال پول از کانادا به ایران از طریق جی ادز را دارید، باید بدانید که کل هزینه ای که جی ادز دریافت می کند تنها 3.5 درصد مبلغ انتقال است. این نرخ کارمزد تقریبا پایین ترین نرخ کارمزدی است که در بین تمامی صرافی ها و شرکت های فعال در این زمینه وجود دارد و این قیمت ثابت بوده و هیچ هزینه و کارمزد پنهان دیگری وجود ندارد.

یکی دیگر از مزیت های ارسال پول از کانادا به ایران از طریق metaexchanges.ca نسبت به صرافی ها و شرکت های فعال در این زمینه این است که بر خلاف صرافی هایی که به عنوان واسطه عمل می کنند و منتظر فروش دلار هستند از شما خرید خواهند کرد. با J-Ads این محدودیت ها را ندارید و می توانید در هر زمانی مبلغ خود را به دلار کانادا منتقل کنید. یکی دیگر از مزایای G-Eds در حجم و مبلغ انتقال است، در واقع شما می توانید روزانه حداقل 2500 دلار کانادا به 130000 دلار کانادا از حساب شخصی خود انتقال دهید و در صورت ارائه مدارک مورد نیاز توسط G-Eds سقف تراکنش تعیین می شود. محدودیت حذف خواهد شد…

دکمه بازگشت به بالا