انبارلویی: دولت را کمک کنیم

یک فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی نوشت: مردم می‌گویند این سید باید به حل مشکلات زندگی‌اش کمک کند.» بنابراین مردم به نظر می‌رسند بدهکاری که مشکل دیروز را جواب داده وانمود می‌کند که طلبکار امروز است. من اجازه نمی‌دهم.»

به گزارش مجله خانواده، محمدکاظم انبارلویی در یادداشتی در روزنامه رسالت او نوشت: گفتمان‌های مبتنی بر «عدالت و رفاه» در داخل کشور شکل می‌گیرد. پیام محوری این گفتمان این است که «باید به این دولت کمک کرد تا اصلاحات اقتصادی و عدالت را ایجاد کند».

راهبردهای اسلام و دشمن رژیم این بود: همزمان با اصلاح اقتصادی حاکمیت، «اپوزیسیون» باید به «دشمن» و «مخالف» به «دشمن» نظام تبدیل شود! اما با روشنگری های رئیس جمهور نخبه دولت و جامعه و همکارانش، همه پیش بینی های دشمن به حقیقت پیوست. از همان ساعات اولیه پرداخت معیشت به 75 میلیون ایرانی، آنها از مقاومت خود در برابر افزایش قیمت برخی از کالاهای اساسی رضایت نسبی داشتند.

بر اساس گزارش ها از سراسر کشور، حتی تجمعات و اعتراضات به زیر یک درصد رسیده است.

کل اصلاحات اقتصادی دولت یعنی اصلاح چهار کالای اساسی و پرداخت یارانه از «نقطه شروع» تا «مقصد» تصمیمات روشن دولت است، نه در و تابلوی ساختمان ضد انقلاب، از دروغ، سرریز، تحریف، تشویش و نگرانی بود. ، و فریب.

دشمن فکر می‌کرد که می‌تواند روی افراد زیادی برای اردوهای خیابانی حساب باز کند، اما جمعیت آنقدر زیاد نبود که برای یک «شورش داغ» آماده شود. ندای «منافقین» و «سلطنت طلبان» و شرکای آن ها در «خیمه تحریک» جواب نمی داد و آنقدر که فریاد می زدند موفق نبود.

سرعت عمل دولت در این موضوع به ویژه در حوزه روشنگری، دشمن را غافلگیر کرده و آرامش نسبی را به بازار وارد کرده است.

رسانه های دشمن در مقابل تصمیمات دولت، بینش عمومی را سیاه و تضعیف کردند. دشمن نتوانست ویروس «حس فاجعه بار» را در پشت صحنه تزریق کند. اصلاحات اقتصادی در حال حاضر با عزم ملی و تقسیم کار مشخص در حال اجراست.

متأسفانه بخشی از فضای داخلی حنجره را به دشمن قرض داد. هر چه افراد درگیر در سه تحریک 78، 88 و 98 آزمایشات بیشتری داشته باشند، کمتر به دست آورده اند. تماس های آنها چه در داخل و چه از خارج جواب نمی داد. مردم مرزهای بین منافع ملی، منافع خود و توطئه بیگانگان را تشخیص دادند و به دشمن اجازه دخالت در محاسبات آنها را ندادند.

افکار عمومی متوجه شده اند که تمرکز دولت و مجلس بر سلامت «نفس» مردم و تأمین «نان» است. رئیسی به امید توافق با کدخدا اجازه نمی دهد سفره مردم کوچک شده دولت قبل کوچک شود.

در جنگ مردم بینی دشمن را به خاک مالیدند و نشان دادند که مشکلات کشور را می شناسند و راه حل های عبور از آن را می دانند و دولت هم می دانست چگونه از این مشکلات خارج شود.

طبق تحقیقات علمی، ایرانیان از طریق 260 شبکه تلویزیونی فارسی که توسط نیروهای رسانه ای غرب علیه انقلاب اسلامی تشکیل شده است، 180 برابر بیشتر از میانگین جهانی در معرض اخبار نادرست، شایعات و ناامیدی قرار دارند. واکنش مردم به اصلاحات اقتصادی دولت نشان داد که مردم بر این سد دروغ و شایعه غلبه کرده اند.

این مطالعه نشان می دهد که شکاف بین دولت و کشور هر روز در حال کاهش است.

دولت باید بر ثبات بازار آزاد تمرکز کند. جلوی افراد سودجو و رانت خواری را بگیرید که می خواهند از «پنجره» وارد شوند که از «در» بیرون می آیند.

کشف انبارهای احتکار در تهران و شهرستان‌ها طی چند روز گذشته و مسدود شدن 9221 حساب ارزی برای کسانی که می‌خواهند بازار ارز را شعله‌ور کنند. دستگیری دو شهروند فرانسوی که شورش را سازماندهی کرده بودند و در حال آماده شدن برای تماس با کانال های ارتباطی داخلی بودند، نشان داد که تجهیزات اطلاعاتی، انتظامی و نظارتی در حال فعال شدن هستند. آنها اجازه نمی دهند سیستم تصمیم گیری اصلاحات اقتصادی مختل شود.

مردم می گویند این «سید» باید به حل مشکلات معیشتی کمک کند. بنابراین مردم اجازه نخواهند داد بدهکار پاسخگوی مشکل دیروز در پوشش طلبکار امروز ظاهر شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا