جامعه

زمان ثبت‌نام جاماندگان یارانه تمدید شد

مهلت ثبت نام بازماندگان یارانه امروز (یکشنبه) به پایان رسید اما سازمان واجدین شرایط یارانه اعلام کرده است که این مدت را تا پنجم خردادماه تمدید می کند.

به گزارش مجله خانواده، با تمدید مهلت ثبت نام بازماندگان کمک هزینه، متقاضیان می توانند تا ساعت ۲۴ چهارشنبه (۱۳ خرداد) برای ثبت نام اقدام کنند.

این ثبت بر اساس تعهدات قانون بودجه تبصره 14 است که سال هاست وجود داشته اما انجام نشده است. 17 مه، سازمان کمک های مالی واجد شرایط شروع ثبت درخواست های بازماندگان را اعلام کرده است.

بنابراین متقاضی می تواند در دو روز اول (27 و 28 اردیبهشت) با آخرین کد داخلی و آخرین کد داخلی تا دو روز آینده (9 و 30 اردیبهشت) ثبت نام کند که متعلق به فردی با شماره بوده است. مابقی متقاضیان دیروز و امروز توانستند بدون محدودیت کد کشوری ثبت نام کنند.

هیچ محدودیتی برای تعداد بازماندگان ثبت نام شده وجود ندارد و حتی خانوارهایی که هرگز در لیست دریافت کنندگان کمک هزینه نبوده اند یا جزو 10 نفر اول هستند می توانند برای کمک هزینه درخواست دهند، اما پس از تکمیل این روش، لیست متقاضیان خواهد شد. به وزارت بهداشت و بهزیستی ارائه شود انجام خواهد شد. اولین بررسی توسط سازمان اعطای هدف. برای بررسی نهایی و حذف طبقه بندی ارسال شد. سپس در صورت واجد شرایط بودن برای دریافت کمک هزینه، معوقات اردیبهشت ماه کمک هزینه جدید به حساب آنها واریز می شود.

سرپرستان خانواری که مایل به ثبت نام هستند برای اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام، کد دستوری # کد کشور * 43857 * 4 * را شماره گیری کنند. my.gov.ir برای یارانه اقدام کنید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا